poikkeustilaa poikkeustilassa

Siirry alas

poikkeustilaa poikkeustilassa

Viesti  rosemary lähetetty Pe Elo 21, 2009 10:21 am

HMM!!!

pitäiskö minunkin aloittaa täällä? sehän olisi kuin uusi alku, mutta samaa sontaa täältä päädystä kuitenkin tulee, että voimme jo alussa unohtaa moiset harhakuvitelmat.en jaksanut erinäisistä syistä juurikaan tukarille kirjoitella ennenkuin se meni tilttiin, joten en ole kokenut eroahdistusta. mutta kun sain vinkin tästä, ajattelin, että ehkä sittenkin... VARALTA, kuten sanonta täällä ilmeisesti kuuluu Smile

mitä mulle kuuluu? vaihtelevaa, kuten aina. taas on SE AIKA VUODESTA, jolloin aarteen odottelu Sodankylän suunnalta käy ajankohtaiseksi, mutta sen lisäksi päähäni mahtuu muutakin, kuten oman "tilani" surkuttelua, välillä holtitonta hassuttelua, ja valitettavasti myöskin liiallista juomista, tosin lähinnä kotona, ja maltillisesti (ei lasketa sitä viinipulloa, jonka join eilen kuppilassa, ok?).

kaninhoitoa niin, että kohta jo korvat kasvavat ilmeisesti, siis on minulla korvat olemassa valmiiksi ja tarkat korvat onkin, mutta siis jos kanielämä kasvattaa minulle kanikorvat, odotan jännityksellä tuleeko minulle terhakkaat harmaat pystykorvat kuten Veeralla, pienet mutta eläväiset kuten Viljolla, vai, siinä "pahimmassa tapauksessa" (riippuu tietenkin katsojan silmästä, eikun kuulijan korvasta, sellaiset hunajanvaaleat luppakorvat kuin hoitokanillani Nellillä Wink

no, meneepä tuon korva-asian kanssa nyt sitten miten menee, toivoisin, että en kuitenkaan alkaisi käyttää ainoana ravinnonlähteenäni porkkanaa ja muuttuisi keltaiseksi kuten se "professori", josta äitini kertoi vuosia sitten. (en edelleenkään tiedä onko se totta vai joku urbaanilegenda.)
- niin, en siis tietenkään syötä kaneille pelkkää porkkanaa, vaikka houkutus on suuri. öh. ei minun noin pitänyt kirjoittaa. toisaalta ei minun pitänyt tehdä tai pikemminkin jättää tekemättä monia asioita tänä kesänä, niistä mitä aioin tai en aikonut, mutta hupsista, tässä sitä ollaan ja mietitään.

että netissä meni kesä.

heh, eilen olin terapeutin jälkeen (uskokaa minua, olen käynyt jo kaksi kertaa peräkkäin pinnaamatta terapeutilla, ja siitä on peräti hyvä tunne!)menossa kirjastolle, niin ennenkuin avasin oven, tuli mieleeni, että jos joku tuttu henkilökunnasta siellä kysyy, että "No missäs se sinä olet ollut kun ei ole näkynyt" niin olisin vastannut että "netissä". niin kerrankin kun suunnittelee dialogia etukäteen, ei kysytä mitään. siispä jätän suunnittelun muille, sitä poikkeusta lukuunottamatta, että kun lainasin kolme kappaletta romaaneja lainausautomaatilla, meinasin revetä, kun siinä oli tarra tai mikä se on, no, ohje, että "lainaustilanteessa ei tarvita enää pin-koodia". välittömästi tuli mieleeni, että minun kohdallani tämä voisi johtaa siihen, että LAINAUSTILANNE KARKAISI KÄSISTÄ KERTAKAIKKIAAN. selvittyäni koko kirjaston huomiota räkätykselläni herättämättä ulos suuntasin kohti yo:n kirjastoa, ja taas oli repliikki valmiina, kun sielläkin on tuttuja: olisin sanonut, että "edellisessä paikassa kun tuo lainaustilanne riistäytyi täysin hallinnasta, niin oli pakko tulla tänne jatkamaan tilannetta".

niin lukossa oli ovi. ja kirjastohenkilökunta teillään, omillaan. mikä siinä vaivaista matomatkamiesmaata muu auttoi kuin mennä kuppilaan, tavata ystävä kallehin ja imaista viinipullon sisältö "puoliksi" (=ystävän siitä nauttimaa yhtä lasillista lukuunottamatta siis kokonaan).

jotenkin minusta nyt alkaa tuntua, että on parempi jos en kirjoita enempää; ajattelin vain tiedottaa lähinnä itselleni, että täällä sitä taas ollaan, jopa hengissä! ja jos joku nyt tämän lukee, niin mielihyvin tervehdyksiä tänne vastaanotan!
toivottelen hyvää ja rauhallista perjantaita kaikille!

-rose

rosemary

Viestien lukumäärä : 7

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: poikkeustilaa poikkeustilassa

Viesti  rosemary lähetetty Pe Elo 21, 2009 10:27 am

lisähuom.
ne kirjat, jotka lainasin, olivat Sylvia Plathin päiväkirjat sekä kaksi Saramagon romaania; Kivinen lautta ja Toinen minä. sikäli kirjoitin äsken väärin, että olisin muka lainannut kolme romaania; enhän minä niin tehnyt. höh. tästä huolimattomuudesta on tultava loppu! eikä isoja alkukirjaimiakaan pane lauseisiin! hyvä jos erisnimiin!

rosemary

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 10:36 pm

Rose, kiva kun sinutkin löysin täältä Very Happy
hannele81

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  rosemary lähetetty La Elo 22, 2009 11:21 am

moi Hannele, pitkästä aikaa!!! <3

olen kohta valvonut kaksi vuorokautta putkeen, jos ei oteta lukuun eilisen iltapäivän noin kolmen tunnin päiväunia. en ole syönyt lääkkeitäni syystä, että minulla ei ole mukanani niitä. en pysty nukkumaan, ei, ei puhettakaan. en tiedä, miten pitkään minun pitäisi valvoa, että nukkuisin esim. neljän tunnin unet? ja peräti yöllä?
minä vain kirjoitan ja kirjoitan, olen koneella, ei minua kiinnosta nähdä ihmisiä eikä nukkua painajaisia, siis, ihmismassat ovat ihan liikaa ja minun käteni eivät ole aivonnopeat, ja äsken luin Sylvia Plathia sieltä täältä ja kaikki tuntui saavan merkityksen, ystäväni on täällä ja sanoin, että nyt on sikäli ikävää, ettei minua voi vain panna nukkumaan mömmöillä, kun niitä ei ole, eli siis jos tästä sekoan niin mulle pitää soitettaman lamppubiili.

vituttaa niin tajuttomasti tämä riippuvuus! lääkkeet, lääkärit, terapeutit... kaikki se, mikä pitäisi itse pystyä tekemään, on jumalauta toisten tehtävä! eihän tästä tule mitään! ja kaikki on nykyään "kunnallisilla tahoilla" (vittu mikä ilmaus) jne. AINA VÄHÄN SINNEPÄIN. mikään ei yleensä mene niinkuin pitäisi, en tässä puhu nyt itsestäni vaan yleisesti; kaikki menee vähän sinnepäin, ihan vähän. että on nimellisesti jotain muka tehty joo.

isältä opin ja äidiltä, mutta isältä ennenkaikkea sen jyrkkyyden, mitä vaadin mutta mitä en pysty itse noudattamaan ja uskokaa tai älkää helvetti minä koen syyllisyyttä ja paljon! siitä että en vie roskia heti, en tiskaa heti, en jumalauta OLE HETI!!! ETTÄ MIKÄ SIINÄ KESTÄÄ??? KIIRE KIIRE KIIRE.

on. syksyn lapsella kiire on. toisin kuin kevään lapsella näköjään.

tuntuu että aina on painamassa joku tekemätön asia, ja minä tiedän etteivät ne tekemällä lopu, ja olen hysteriassa ja mikään ei valmistu! yksi vittumaisin sanonta on kyllä se, että "mihin tässä kiire on, valamiissa moalimassa".

kun jos ei ole omasta mielestä kiire, niin on aina joku, aina joku kärttämässä ja tunkemassa ja vaatimassa, perkele!!! ilmaisen itseäni nyt epäselvästi mutta annan vain tämän tulla nyt näine pahoineen, ja mikä se oli sekin uni kun kirkossa oli kirpputori ja maiharikenkiä myytiin ja nuoripari asui siellä kirkontornissa ja oli joku osa siellä ylhäällä, minne ei kukaan saanut mennä.

elämä on yhtä kaninkusta. kaninpaskaa. moppi kädessä pitää nukkua, että voisi TURVALLISIN MIELIN JUMALAUTA NOUSTA VUOTEESTA jos ei halua astua suoraan mielenosoituskusilammikkoon. joo. imuri on kovilla, pölypussit ja hermot.

minä rakastan eläimiä, ihan todella, mutta mutta mutta mutta

voimat loppuvat eikä kukaan varmaan tajua millä vauhdilla minä taon tätä näppäimistöä, se tuntuu hassulta kun soittaa välillä vieressä olevaa pianoa ja alkaa sen jälkeen kirjoittaa, niin miettikääpä onnistuuko se ikään kuin putkeen, putkenrapina, putkiremontti, hei, oletteko te kuulleet sellaisesta putkiremontista jossa uusitaan koko asunto? sellainen on nyt menossa eräässä talossa. lattiat "vaihdetaan" muovimatosta laminaattiin ja kaapinovet vaihdetaan erivärisiksi ja kaakelit pannaan vessoihin ja sitten on mummoilla mukavaa niin.

vuokra ei nouse... vai nouseeko sittenkin?

rosemary

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  miiruska lähetetty Su Elo 23, 2009 3:17 am

Kävin ja luin. Ja taidan ihan pikkuisen ymmärtääkin. cat
miiruska

Viestien lukumäärä : 17

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  piikkilankaa lähetetty Su Elo 23, 2009 6:55 pm

Kirjoitat kyllä niin hyvin.

Ja sama juttu kuin edellinen, luulenpa jotain ymmärtäväni. Hysteriasta ja muustakin.
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 01, 2009 7:37 pm

hyvää uutta kuukautta roselle Very Happy
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  rosemary lähetetty Su Syys 06, 2009 3:40 am

tervehdys ystävät ja paljon kiitoksia!!! halaus kaikille *halaa*

nyt ei ole oikein hyvä olo. olen valvonut puolitoista vuorokautta putkeen, (meinasin kirjoittaa että "putkaan", herraisä) ja auttanut B:tä muutossa. vittuilut sain palkaksi. ei sillä, että olisin mitään PALKKAA odottanut, mutta en nyt sentään ihan tuotakaan miten hän käyttäytyy.
välillä haluaa olla kanssani, suunnittelee, välillä potkii pois. ajattelin mennä katolle nukkumaan, tässä talossa katto onkin korkealla. en tajua, mitä tein väärin, kun kantelin tavaroita tänne, siivoilin apuna jne.

naurettavaa, tulin aamulla aikaisin taksilla, keitin aamukahvit hänelle valmiiksi. oli mukavaa päivän mittaan ja tämä uusi kämppä alkoi tuntua jo perin kotoisalta; sitäkö hän ehkä säikähti? että minä jään tänne? todellakaan en jää, kanit odottavat kotona, mutta jotenkin luulin, ettei häntä urheilua töllötettyään hirveästi haittaisi, jos ja kun katsoin äänettömällä telkusta ratsastusta vajaan tunnin, varsinkin kun hän nukkuu toisessa huoneessa täysin tietämättä mistään mitään.

miksi minulle käy aina näin? sen ymmärrän, että jos itse vittuilen ja olen sietämätön, niin toiset eivät jaksa, mutta silloin kun olen hyvällä tuulella, nauran ja autan, ei sekään kelpaa?

jotenkin tulee jo täysin absurdi olo; mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? väsymys? toistamiseen ukiksi tulo? no, en oikein tiedä.

minun elämäni ei kertakaikkiaan onnistu, se ei onnistu.

rosemary

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Syys 11, 2009 7:04 pm

Miten voit?
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Hei!

Viesti  Tuntis lähetetty Ti Syys 15, 2009 3:34 am

Hei ystäväiseni! Miten jakselet nyt?
Kurjalta kuulostaa tuo B:n käytös. Täälläkin päin on miessuhteet päin V:tä.
Eikö ne osaa ollenkaan arvostaa meitä iha-naisia naisia, vaikka miten päin yrittäisi olla mieliksi?
Halaus sulle ihanainen ystäväni (((Rose)))!

Tuntis

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 15, 2009 6:55 am

Oletko kunnossa?
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot