kuka uusii reseptit?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

kuka uusii reseptit?

Viesti  hullukana lähetetty To Elo 20, 2009 8:50 pm

Olen ollut vuoden ilman vakkarilääkitystä ja nyt ajattelin, että käyn hieman ennakoiden uusimassa tuon Opamoxin talven varalle. Sitä siis on mennyt viime talven unettomuus helvetissä kymmenisen kpl ja lisäksi otin vanhoja nukahtamislääkkeitä.

Mun hoitokäynnit lopetettiin joulukuussa psykiatrian polilla ja "hoito" siirrettiin terveysasemalle (kun olen kuulemma terve).

Psykanpolilla ne uusi reseptit laatikkoperiaatteella, mutta pitääkö tuonne terveysasemalle varata aika ns. ensikäyntiä varten. En ole käynyt omalla lääkärillä koskaan, joten varmaan se haluaa nähdä. Varmaan joutuu jonotteleen, kun sikatauti on muutaman viikon päästä jokaisella. Onkohan siinä sitten vaarana jäädä ilman lääkkeitä, jos aikoja ei ole? Varsinaista hoitoa! Rolling Eyes
hullukana

Viestien lukumäärä : 34

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: kuka uusii reseptit?

Viesti  toivotonko lähetetty To Elo 20, 2009 11:52 pm

Minä siirryin tk:hon kun tuli konflikti mtt:n kanssa.
Sain uusittua reseptit,mutta lääkäri oli varovainen ja uusi vain pariksi kuukaudeksi. Ja seuraavaksikin on käytävä henk.koht. uusimassa.
Yleinen käytäntö siellä kuitenkin on, että voi jättää vastaanottotiskille ja parin päivän kuluttua saa hakea.
Mun suhteen on oltu varovaisempia varmaan pahan anoreksian takia.
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot http://irc.galleria.net

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 7:22 am

meillä taas pitää uusia mtt:n reseptit siellä. Eivät ala uusia niitä tk:ssa.
hannele81

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hullukana lähetetty Ti Elo 25, 2009 12:10 am

Kuulemma lääkärin ei tartte nähdä mua, jos haluan vain yhden reseptin uusia. Mun tiedoista löytyi, että olen joskus syönyt niitä ja sillä perusteella voin viedä reseptin vain tk:n vastaanottoon.

Yritin varata lapselle ikäkausilääkäriä. Neuvolan sivuilla lukee tyyliin "älkää missään tapauksessa tulko tänne, hoidamme vain hätätapaukset". Lapsen 2-vuotis tarkistus on tekemättä, nyt jääpi siis myös 3-vuotistarkistus väliin. Perusrokotuksiakaan meillä ei olisi, ellen olisi kiikuttanut poikaa yksityiselle terveydenhoitajalle lääkäriasemalle ja maksanut 55 euroa niistä.

Äitille lissää Opamoxia, kyllä se siitä. Ei ne sitä äitiäkään enää halua nähdä Shocked
hullukana

Viestien lukumäärä : 34

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Biancaliina lähetetty To Elo 27, 2009 10:48 pm

Täällä uusii TK, jos ei ole mtt:n/psyk.polin asiakas.
Rauhoittavia ei täällä TK:ssa uusita siten kuten muita lääkkeitä, eli niitä ei viedä samaan paikkaan uusittavaksi (yleensä täytyy käydä lääkärillä ennen reseptin saamista, siis kun kyseessä bentsot..).
Biancaliina

Viestien lukumäärä : 70

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa