Ketipinorista

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Ketipinorista

Viesti  höpsöliini lähetetty To Elo 20, 2009 3:41 pm

Hello!

Itse syön ko. lääkettä unenantajana ja ahdistusen-tappajana iltaisin 25 mgx1.
syötättääkö teitä tuo lääke kuinka paljon?

Noin tunti lääkkeen otosta minulle iskee ihan jumalaton nami-nälkä! ja vaikka kuinka olisin jo puoliksi unessa sängyssä, minä vain nousen ja koluan herkkuja kaapista! ihan zombina sitten mussuttelen ja aamulla on morkkis ja ihmetys pig
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Ketipinorista

Viesti  Tikru lähetetty To Elo 20, 2009 3:53 pm

Höpsöliini, minulla on sama lääke, samat käyttöaiheet ja vieläpä sama annos.

Minua lääke ei syötätä varsinaisesti lääkkeenoton jälkeen iltaisin, mutta painoa on silti tullut aloittamisen (vuosi sitten keväällä) jälkeen 20 kiloa lisää. Nukuksissa ollut ahmimishäiriöni aktivoitui uudestaan välittömästi lääkityksen aloittamisen jälkeen ja voi tälläkin hetkellä erittäin "paksusti". Ahmin kylläkin päivisin. Ensi kuussa ravitsemusterapeutille...
Tikru
Admin

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 36

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  rosemary lähetetty Pe Elo 21, 2009 10:00 am

Minulla puolestaan ei ole tuo lääke pienellä annoksella , eli 25-50 mg lisännyt ruokahalua ollenkaan. Asiaan voi vaikuttaa sekin, että syön myös fluoksetiinia, mutta yleensä Ketipinorin otettuani alan "taintua" siihen malliin, ettei minusta enää ruokakupille menijäksi ole. Ainoita ovat ne kerrat, kun päivällä on syöminen jäänyt, ja luen vuoteessa ennen nukahtamista kirjaa, jossa ruokaillaan ja kuvaillaan oikein tarkasti kaikkia herkkuja... siinä tapauksessa olen joskus kompurehtanut tekemään voileivän Smile

rosemary

Viestien lukumäärä : 7

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Onnen tyttö lähetetty La Elo 22, 2009 4:49 am

Höpsöliini:

Minua tuo seroquel/ketipinor kyllä syötätti lääkken ottamisen jälkeen aika massiivisesti!
Vajaan tunnin päästä jääkaappille oli pakko mennä, vaikka minkälaisessa pökkyrässä.

Lääkkeen lopetuksen jälkeen tuo syötättäminen on jäänyt, onneksi.
Onnen tyttö

Viestien lukumäärä : 15

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  sannikka lähetetty Su Elo 23, 2009 11:43 pm

Kun minulla meni Ketipinor pienellä annostuksella 25-100 mg/vrk, ei sen kumemmin syötättänyt.
Nyt vaihdettiin Seroquel prolong ja annostusta lisättiin 600 mg:iin/vrk. Koko ajan on nälkä ja kamala makeannhimo. Ja muitakin ihmeellisiä mielitekoja on tullut Evil or Very Mad . Just kun sain 10 Zyprexakiloa pois Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad .
sannikka

Viestien lukumäärä : 32

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Admin lähetetty Ma Elo 24, 2009 5:46 pm

Onko kukaan muu huomannut että Ketipinor/Seroquel aiheuttaa ihmeellisiä sydänoireita?
Itse käytän Ketipinoria 400 mg illalla, ja tunti sen jälkeen tulee ihme sydämmentykytyksiä yms.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 174

Näytä käyttäjän tiedot http://tukari2.forumotion.com

sivuoireista

Viesti  Murena lähetetty Ma Elo 24, 2009 6:11 pm

Mulla oli joskus Ketipinor/Seroquel, eikä tainnu oikein sopia mulle, kun teki mega levottomat jalat ja ihme lihasnykäyksiä ja sydämentykytyksiä. Voi olla että teki vielä jotain muutakin, mutten muista kaikkea enää.
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 45

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  sannikka lähetetty Ma Elo 24, 2009 6:49 pm

Mulla kun meni tavallinen Ketipinor/Seroquel yli 100 mg:n vuorokausiannostuksella, mulle tuli kanssa levottomat jalat. Joskus meni 400 mg ja silloin ei voinut kuin haaveilla nukkumisesta.
Nyt on tosiaan tuo prolong-versio ja se ei aiheuta lihasnykäyksiä eikä inhottavia tuntemuksia jaloissa.
Sydänoireita ei ole, mutta sydänfilmissä näkyy viivästynyt johtumisaika; mistä sitten johtuukaan Rolling Eyes .
sannikka

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Admin lähetetty Ma Elo 24, 2009 8:22 pm

Joo, mulle tulee myös lihasnykäyksiä Ketipinorista.
Toi 400 mg on vielä sopiva annos unensaantiin, mutta mulla on joskus ollut myös isompia annoksia, ja silloin en ole saanut kunnolla unta kun sydän on oikutellut ja jalat nykineet. Lisäksi oli tullut myös sellaisia olotiloja että ihan kuin olisi verenpaine laskenut.

Admin
Admin

Viesti  toivotonko lähetetty Ma Elo 24, 2009 10:54 pm

Mulle tk-lääkäri mainosti tuota lääkettä pienellä annoksella unettomuuteen. Väitti ettei lihota kuin isoilla annoksilla. Uskoako?
Kun tässä anoreksian ja syömisten kanssa kamppaillaan niin lihottava lääke veisi taas laihduttamiseen ja ruoan skippaamiseen. Joten uskaltaako kokeilla?
Lääkäri väitti, että se auttaa masennukseen. Siitä en ole kuullutkaan Rolling Eyes
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot http://irc.galleria.net

Viesti  Admin lähetetty Ma Elo 24, 2009 10:56 pm

toivotonko kirjoitti:
Lääkäri väitti, että se auttaa masennukseen. Siitä en ole kuullutkaan Rolling Eyes

Ketipinorin väitetään auttavan ainakin kaksisuuntaisen mielialahäiriön masennusjaksoihin.

Admin
Admin

Viesti  sannikka lähetetty Ma Elo 24, 2009 11:57 pm

Minulle syötätettiin pikkuannoksella turvaamaan unta. Nyt kesällä alkoi mopo keulia (olen kaksisuuntainen) ja annosta lisättiin jarruttamaan kierroksia. Masennukseen mulla menee muu lääke. Ja ei lihottanut pienellä annoksella. Kuten aikaisemmassa viestissä kerroin, sain jopa 10 kiloa pudotettua. (Olin lievästi ylipainoinen ja kilot olin saanut mielestäni Zyprexasta.)
sannikka

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  toivotonko lähetetty Ti Elo 25, 2009 1:56 am

Kaksisuuntaista ei ole. Järjetöntä ahdistusta, johon käytän bentsoja hyvällä omalla tunnolla.¨
Unettomuus ja aamuyön heräily on pahempi ongelma. Talvella se yleensä helpottaa.
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot http://irc.galleria.net

Viesti  Trisse lähetetty Ke Elo 26, 2009 11:18 pm

Kuka on admin täällä?! scratch

Kaveri antoi minulle Ketipinorinsa ja olen käyttänyt unettomuuteen annoksella 200 mg. Toimii aika hyvin drunken Pyytänen reseptiä lääkäriltä.

Ei minusta syötätä. Ensin luulin että tekee mutta syömiseni on muuten iltapainotteista luonnostaan. Eilenkin otin lääkkeet ja menin pehkuihin eikä mitään syömismielitekoa...
Trisse

Viestien lukumäärä : 401

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sien.. lähetetty La Elo 29, 2009 12:19 am

Trisse mulla on tuo 200 mg.

Ja en ole lihonut, vaan laihtunut.

Riippuu varmaan ihmisestä, jokin lääke vaikuttaa eri tavalla eri ihmisiin.

Hyvä lääke minulle, antaa unen.

Lihasnykäyksiä joo niitä on, ikäänkuin sähköiskuja...
Sien..

Viestien lukumäärä : 211

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Chaos lähetetty La Elo 29, 2009 11:27 pm

mulla on 800 mg ja 400 menee kerralla illalla.. jos enemmän niin tulee pakahduttava olo rintaan. hengittää täytyy tietoisesti syvään.. muuten tuntuu kuin lakkaisi hengittämästä automaattisesti. loput otan päivällä.

ei lihota. zyprexa lihotti eniten.. toinen paha on risperdal.
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Hauva lähetetty To Syys 10, 2009 11:47 pm

Mulla on annokset olleet ihan höyhensarjaa, 12,5 mg (tosin lääkäri tahtoisi mun syövän 25-50m mg mutten suostu). Silti mun mielestä on lisännyt ruokahalua ja makeanhimoa. Lisäksi mulla lamaa ruokatorven toimintaa, mikä on paha, kun olen ruokatorvivammainen muutenkin. Eli vedin ylösnousevia mahahappoja henkeen ja sitten alkoi pistää rintaan ja hengitys muutenkin rohista lääkkeen käytöstä. Lamaa myös hengitystä ja Primperan-mahalääkkeen (jota välillä pakko syödä kuureja ruokatorveen) kanssa tuntuu jopa aiheuttavan ihän kauheita "kohtauksia", jolloin tuntuu, että olen ihan tuhannen kännissä ja leijun ym. mukavaa (sängyssä maatessa siis). On ihan liian kovaa kamaa mulle. Lihasnykäyksiä ja sähköiskuja päähän tuntunut tulevan myös.
Hauva

Viestien lukumäärä : 17

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Trisse lähetetty Pe Syys 11, 2009 4:22 am

Miksi mikään lääke ei vaikuta mulla yhtään? Crying or Very sad Onkohan se painokysymys vai mikä. Yksi yö otin 250 mg unettomuuteen eikä se perkele edes vaikuttanut, en saanut unta vaikka pari tuntia yritin ja piti ottaa vielä Remeron lisäksi.
Trisse

Viestien lukumäärä : 401

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Chaos lähetetty Ke Syys 16, 2009 3:04 am

koklaa 400 mg.. sillä määrällä mä putoon ja painoa riittää Embarassed
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Näytä käyttäjän tiedot

tris

Viesti  Murena lähetetty Ke Syys 16, 2009 3:31 pm

Huomasin, että Ketipinor nosti alkoholin sietokykyä, eli en enää tullut humalaan samasta määrästä alkoholia kuin aiemmin.

Luulen, että toimii myös toisin päin, eli jos on valmiiksi korkea toleranssi alkoholille, ei ketipinor toimi pienillä annoksilla?
Murena

Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 45

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa