Minun päiväkirjani

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  höpsöliini lähetetty Ma Elo 31, 2009 9:56 pm

Heips!

Ahin poistoa minäkin täällä puhaltelen!

Toivotaan, että se asunto mitä menette tänään katsomaan osoittautuu sopivaksi!

Jaksuja!
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 01, 2009 1:16 am

Kiitti Very Happy

Ei ollut hyvä asunto tai se oli aivan väärässä paikassa, muuten hyvä. Sen saa siis unohtaa. Ja se vuokrakämppä ei kans oikeen innosta, kun sinne ei saa ees pyykkikonetta Crying or Very sad

Huomenna on vielä yksi rivari kattomatta, minä niin toivon että se ois tosi hyvä! Mutta on tässä saanut pettyä jo niin monta kertaa.

Mies hieroi niskaa, se helpotti vähän.

Kävin äidillä päivällä ja sitten käytiin kans anoppilassa miehen kanssa.
hannele81

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 01, 2009 1:17 am

Päätä ja niskaa särkee niin perkeleesti Crying or Very sad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Fisherman lähetetty Ti Syys 01, 2009 1:17 pm

Tulin vastavierailulle Smile Toivottavasti hyvä asunto löytyy.

Fisherman

Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 59

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 01, 2009 6:07 pm

kiitti Very Happy

Unta en meinannut saada millään, niskaa särki niin. Nyt se tuntuu jo vähän paremmalta sentään.

Äiti soitti sitä ja tätä..... Mad Tänään on kuulemma mummon hoitoneuvottelu ja sitä ja tätä, huoh! Tuli tunne, että mitä hittoa siitä pitää mulle tiedottaa. Äiti tosin lupasi tulla meidän kanssa sitä asuntoa tänään kattomaan, vaan ei se tulekkaan. Sama sille.

Pelkään, että saan pettyä siinä asuntoasiassa taas tänään. Se on kuitenkin liian pieni tai jotain...

Onneksi ei sentään sada ulkona, että ei niin ala masentaa sekin.

Perjantaina pitäs mennä baariin, mutta en tiedä pystynkö selän ja niskan takia. En aijo ottaa mitään särkylääkettäkään enää tällä viikolla.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 01, 2009 6:16 pm

En tiedä, minulla on silti sellainen tunne siitä asuntoasiasta, että otan sen riskin, että me ostetaan se asuntoa vaikka ei ole tietoa siitä olenko edes työkykyinen jne. Kait sitä jotenkin sen saa maksettua ja jos ei, niin sitten se pitää myydä. Tuntuu vain, että ei tätä elämää voi näinkään elää kuin minä elän, koko ajan kaikkea varmistella, ei sitä voi elää näin! Riippuu paljon toki siitä nyt, että millainen se on muuten koltaan.

Mutta miehen kanssa just puhuttiin tästä, että eihän nykyään kukaan voi tietää millon kelläkin loppuu työt jne, ja silti ihmiset ostaa asuntoja ja elää elämää eteenpäin. Minusta on vain tullut tällainen äidin myötä. Se on jo monta päivää jankuttanut jostain helvetin paperista mitä se on postissa oottanut sieltä lääkäristä vaikka sillä ei ole mitään kiirettä, mutta kun kaiken pitäs tapahtua samalla minuutilla Mad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 01, 2009 7:30 pm

Voi ei, ahi tulee taas. Noh, kun se ois niin pientä kuin esim. eilen, niin ei paha.

Tuota BB:tä ei jaksa kattoo kans kyllä, ei mitään tapahdu ees, siis ainakaan vielä.

Äsken joku kumma tyyppi oli meidän oven takana, en avannut ovea, kun ei koskaan tiedä mitä ne tekee. Olen lukenut liikaa varmaan alibia.

Taas on sellanen olo, että ois kiva kun ois tässä elämässä jotain tekemistä minne mennä päivittäin. Jos ei joka päivä, niin ees joinain päivinä viikossa. Tämä olo ei ole koskaan ollut mulla tätä luokkaa mitä se on nyt ollut muutaman viikon. Tuntuu, että ehkä tästä elämästä tulee vielä elämisen arvoinen Very Happy

Vähän ahistaa ne psyk.testit tällä viikolla. Entä jos en osaa mitään ja tunnen itteni aivan urpoksi sitten. Tai jotain sellasta minä mietin omassa päässä, tyhmää.

Naapurissa huutaa pyykkikone ja näin äsken, että ne lähti. Minä en jättäs konetta yksin käyntiin, jos jotain tulee ei ees kotivakuutus korvaa sillon mitään. Muttam eitä on niin moneksi.

Alkaa ottaa päähän tuolla BB:ssä tuo terttu. En varmasti kestäsä sitä kovin pitkään jos olisin ite tuolla. Mulla äiti on samanlainen kans ruoan kanssa, että ei puhettakaan että sitä laitettas roskiin.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 01, 2009 10:43 pm

Asunto oli aika kiva Very Happy Kallishan se on, ja se parvi on sitten jyrkkien portaiden takana, mutta silti olen kiinnostunut! suunnittelin jo sen, että mitä sinne parvelle laittaisin. Laittaisin sinne kaikki nuo miehen musiikkihommelit, kuten monta sataa levyä jne. Sitten ei tarttis niitä aina katella olkkarissa jne. Mutta mietitään vielä. Anoppi kuuli tänään, että mennään sitä kattomaan ja heti alkoi kauhistella, että ei sitä sellaista kannata ottaa missä on turha parvi jne.

Mutta muuten se oli hyvässä kunnossakin jne. Pitää sitä vielä käydä varmaan kattomassakin uudestaan jne.

Nyt ootellaan ruokaa, meni taas vähän myöhälle. Huomenna mies lupasi imuroida ees. Se asunto oli nhyt siisti, siinä asui siistejä vuokralaisia.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  piikkilankaa lähetetty Ke Syys 02, 2009 1:39 am

Tuollainen minäkin olen, ylivarovainen varmistelija. Koko ajan pelkään, että mikä kaikki voisi mennä vikaan, enkä sitten uskalla tehdä mitään...jää elämä elämättä.

Voimia ja jaksamista. Ja rohkeutta kaikeen.
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91

Näytä käyttäjän tiedot

vastaus

Viesti  hanna74 lähetetty Ke Syys 02, 2009 3:34 pm

Hyvää syyskuuta sullekkin Smile
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Syys 02, 2009 7:17 pm

Kiitti teille Very Happy

Että minä nukuin heikosti! Embarassed
Koko ajan päässä pyörii asuntoasia. En ole muistanut ees stressata huomisia psyk.testejä sitten ainakaan. Mennään kattomaan sitä asuntoa uudestaan perjantaina. Saas nähdä nyt sitten, eilen illalla me laskettiin taas miehen kanssa tuota asunnon ostoa.

On ahi olo jotenkin...

Mies lupasi tänään imuroida ja mulla pitäs pestä vessaa jos kaveri tulee meille sitten pe iltana aloittelemaan ja sitten mennään baariin. En tiedä. Selkä on vain kankea ja kipeä, että uskallanko ees lähteä minnekkään.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  toivotonko lähetetty To Syys 03, 2009 2:22 am

Parempia unia ensi yöksi.
toivotonko

Näytä käyttäjän tiedot http://irc.galleria.net

Viesti  vm48 lähetetty To Syys 03, 2009 1:08 pm

Ei niissä testeissä ole mitään pelkäämistä,vastaat vain niihin sillä tavalla kuin tunnet etkä ala keksimään mitään tai etsimään niistä mitään tarkoitusta.

Eivät ne mittaa sinun älykkyyttäsi,ne mittaavat sinun suhtatumistasi asioihin ja samalla antavat tarpeellista tietoa,miten sinua olisi paras hoitaa.

Minusta ne olivat mielenkiintoisia ja olisin valmis niihin uudestaan koska vain.
vm48

Viestien lukumäärä : 85

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Syys 04, 2009 1:10 am

Nukuin heikosti.

Kävin siellä psyk.testeissä ja tunsin itteni aivan kaheliksi. Todellakin palikkatestejä.

Käytiin kaupassa tänään miehen kanssa jne.

Aamulla mietin etten lähde ollenkaan pe baariin, mutta kaveri sai tosiaan minut sitten toisiin aatoksiin, ainakin tällä hetkellä.

Huomenna on se asunnon kattominen vielä illasta ja sitten kaveri tulee tänne.

En tiedä ostetaanko me mitään asuntoa taas tätä menoa. Mies alkoi eilen siitä kämpästä puhuttua ettei sitä sen ja sen takia jne Crying or Very sad

Su meillä on yhden vuokrakämpänkin kattominen vielä.

Selkää särkee taas.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Syys 04, 2009 1:40 am

Pääsen tänään pakko-oireineen helpommalla, kun en pese hiuksia. Silti ajattelen koko ajan, että sitten olen saastunut, mutta en anna periksi niille ajatuksille!

Huomenna saan menettää taas hermot hiusten takia Mad

Kaveri lupasi jopa maksaa minut baariin sisälle jos lähden, kova hinku sillä on sinne Very Happy Mies lähtee onneksi kans mukaan, ei ole kiva sitten yksin yöllä metästää taksia kotiin jne. Tunnen olon paljon turvallisemmaksi miehen kanssa.

Ressaan sitäkin, että mitä laitan päälle. Kaapissa on paljon vaatteita, mutta kun ne ei mahdu päälle Mad

Psyk. testejä tehdään vielä yksi kerta ja sitten ne on valmiit. Sitten kun hän tekee siitä sen yhteenvedon niin menen taas lääkärille. Vähän hirvittää, että mitä sieltä löytyy sitten...
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Pe Syys 04, 2009 7:44 pm

Moiks!

Ne psy testit on oikeesti just semmosia, että se oma raja tulee jossain vastaan. Rakentelitko niitä kuvioita niillä puna-valkoisilla palikoilla Laughing

Minä olen alusta asti ollut BB:stä sitä mieltä, että minä en selviäisi päivääkään tuommoisen Tertun kanssa! Minua ärsyttää siinä se besser-wisser asenne ja se, ettei kutsu ihmisiä heidän nimillään vaan "tuo tumma tyttö".

Jaksuja!
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Syys 04, 2009 10:34 pm

Kiitti Very Happy

Viime yönä valvoin vielä 5 aikaan ja vasta aamusta nukuin sellaset 3h. Olen aivan väsynyt, mutta silti tänään mennään baariin Very Happy Sydän takoo kovaa, kun on väsynyt ja hikeä pukkaa.

Käytin äitiä tänään kaupassa ja se sai tietää, että me ollaan lähdössä baariin. Alkoi valittaa, että sinne sitä mennään vaan rahaa tuhlaamaan jne jne. Voi jumaliste taas Mad

Monesta asunnosta olen taas soittanut tänään.

Äsken tulin suihkusta ja sain hiukset ees jotenkin. Kohta mennään kattomaan sitä asuntoa uudestaan. Minä haluaisin ostaa sen kyllä.

Toivottavasti tulee kiva ilta Very Happy
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Pe Syys 04, 2009 11:02 pm

Mukavaa illanviettoa sinulle!!
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Su Syys 06, 2009 12:41 am

Kiitti Very Happy

Ei me varmaan oteta sitä kämppää, se on liian pieni meille. Muuten hyvä ois ollut.

Sitten kaveri tuli tuossa kasin maissa ja lähdettiin täältä baariin taksilla ennen kahtatoista. Minä olin sillon ainut järkevä tässä sakissa. Muut oli liian kännissä.

Baarissa oli tuttuja ja käytiin vielä toisessakin baarissa. Muistan kaiken Very Happy Mies teki vielä ruokaa sillon yöllä, minä en jaksanut enää syödä, menin nukkumaan.

Heräsin eka kertaa ysiltä aamulla. Olo oli ok, mutta väsytti vaan. Nukuin ja köllötin tuossa viiteen saakka ja sitten kävin suihkussa. Heikotti äsken, mutta meni ohi.

Mies lähti hakemaan meille pizzoja Very Happy

Selkään sattuu tänään Crying or Very sad Varmaan siitä, kun tuli tanssittuakin ja oli jalassa korkkarit. Mutta kiva reissu oli Very Happy

Höpsis, juuri niillä punavalkoisilla kuutioilla piti tehdä kuvioita siellä psykologilla.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Su Syys 06, 2009 12:43 am

Mulla on alkanut tänään kans ärsyttää toi terttu kun olen sitä kattonut 24/7 tänään.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Su Syys 06, 2009 11:31 pm

Nukuin hyvin, vaihdoin puhtaat lakanat illalla Very Happy

Mies meni aamulla maalle isänsä kanssa ja sitten minäkin menin anoppilaan syömään, kun he tulivat maalta takaisin.

Meillä piti olla tänään se asunnon näyttö, mutta ketään ei tullut sitten paikalle näyttämään mitään. Aivan sama, kun ei me sellaiseen rotiskoon haluttas, kun kateltiin siinä sitä taloa ja pihaa. ei kiitos!

Selkä on tosi kipeä tänään Crying or Very sad

Kävin tuossa äidillä. Mummo siirretään huomenna tk:sta jonnekkin osastolle missä on sitten kuolemaan saakka. Hoitokodissa eivät voi hoitaa täysin sänkypotilasta. Pappa jäi sinne.

En tiiä, taas äiti oli kovasti marttyyriä! Crying or Very sad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ma Syys 07, 2009 4:07 am

Katottiin BB ja onneksi terttu lähti.Alussa se ei juurikaan ärsyttänyt, mutta nyt ärsytti.

Tein äsken nuudeleita, tuli sellanen himo niihin.

Pitäs mennä koittamaan unta. Väsyttää vieläkin se baarireissu. Ei sitä jaksa enää kuten joskus 18 vuotiaana.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ma Syys 07, 2009 6:35 pm

Nukuin levottomasti, maha oli kipeä.

Mies meni tänään töihin minun autolla, niin olen kotona. Nousin kuitenkin aikoinaan ja laitoin pyykit koneeseen, tiskasin, petasin sängyn ja tyhjensin lehtikorista tavaraa paperinkierrätykseen jne.

Maha on edelleen kipeä Crying or Very sad

Mies tulee töistä kotiin ja tuo auton mulle. Sitten sen PITÄÄ mennä anopille siirtämään jotain hiton pensasta jne.

En tiiä, on henkisesti ahi olo. Mulla se tulee yleensä siitä jos olen baarissa, vaikka muistaisinkin kaiken jne. Tunnen vain, että ei olisi pitänyt ees mennä. Menee rahaa hukkaan jne.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

vastaus

Viesti  hanna74 lähetetty Ma Syys 07, 2009 6:43 pm

Moikka, kävin lukasemassa Smile
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Syys 08, 2009 1:04 am

Kiitti Very Happy

Kävin apteekissa ja äidillä. Mummo on viety tänään tosiaan sinne eri hoitokotiin. Siitä se vain taas jankutti sitä ja tätä....

Maha on edelleen kipeä, tuntuu että oksettaa jne.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 4 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa