Minun päiväkirjani

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 6:56 am

En tykkää tästä vara tukarista yhtään! Evil or Very Mad
Tämä on jotenkin niin kankea koko homma Mad

En kestä jos tukari ei tule takas vaan tässä pitää jatkaa, menee hermo Evil or Very Mad Evil or Very Mad
hannele81

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 7:19 am

en tiedä, tuntuu että kaikki ahistaa näin yöllä valvoessa Crying or Very sad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 3:41 pm

En juurikaan saanut nukuttua viime yönä sitten Sad

Äiti soitti, että mummo on taas tuotu sairaalaan takas ja on tosi heikossa kunnossa, ei varmaa viedä enää takas hoitokotiin vaan jää sairaalaan. Tuntuu, että kaikki tapahtuu taas samaan aikaan. Lupasin mennä käyttämään äitiä siellä, kun sillä on itelläkin niitä tuskia selän ja jalkojen kanssa. En tiedä sitten miten pitkään siellä menee.

Olen tosi väsynyt kun en saanut nukuttua Crying or Very sad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 7:19 pm

Käytiin tänään sellaisessa huonekalu myynnissä mikä on vain käymässä paikkakunnalla. Ostin sohvan, oikea hinta oli melkeen tonnin, sain sen alle viidellä sadalla. Äiti oli onneksi mukana, se osaa tingata. Toivat jo sohvan tänne ja veivät vanhan mennessään Very Happy

Olen tyytyväinen sohvaan, se on tarpeeksi korkea, ja alle mahtuu imuroimaan jne. Kerrassaan just se mitä hain. Mistään muualta en eilen löytänyt tuollaista vaikka kävin liikkeitä läpi ja kaikissa sohvat maksoi melkeen sen tonnin vähintään.Olin tarkoittanut ostaa sen sohvan vasta sitten uuteen asuntoon, mutta samapa tuo.

Käytiin siellä mummoakin kattomassa, se on aivan omissa maailmoissaan jo taas. Sydäninfarkti taas ollut tai useitakin.

Äsken tuli taas kova hikikohtaus pale Muuten olo on taas ok, yöllä se ei sitä ollut.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Pe Elo 21, 2009 8:21 pm

(((Hannele)))
Kiva, että asuntoasia ratkesi!
Täällä meilläpäin asuntojen vuokrat on ihan hirveän kalliita verrattuna siihen miten alhaalla on lainojen korot!
joko olet käynyt valkkaamassa tapetteja? Vai minkälaajuista remppaa meinaatte tehdä?

Hih, oletko nyt kahden sohvan loukussa Laughing
minäkin olen pitkään haaveillut uudesta sovasta! Haluaisin kulmadivaanin ja tietty valkoisen, mikä onkin tosi käytännöllinen lapsi ja koiraperheessä...

Jaksuja!
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 10:34 pm

Kiitti Very Happy

Minä taas halusin sellaisen sohvan mikä on selkävaivaiselle hyvä ja korkea jne. Kun se sohva tuotiin, niin ne veivät vanhan mennessään.Pääasia että joku sen vain vei pois!

Vuokralla asuminen ei meilläkään kannattas, mutta saadaan pienempi vuokra sitten kun muutetaan, kun miehen vanhemmat omistaa sen asunnon.

Anoppi lupasi, että me mennään sitten yhdessä valkkaamaan keittiönkaappeja jne. Olohuoneeseen pitää varmaan vaihtaa se tapetti, mutta muuten se oli seinistä aika ok. En jaksa ees ajatella sitä muuttohommaa saatikka sitä remonttia pale

Käytiin äsken kaupassa miehen kanssa ja justiisa syötiin. Olen edelleen tosi kypsä tuohon seinänaapuriin, pennut saa tehdä mitä vain, äskenkin yksi niistä piirsi seinään ja ei äiti sanonut mitään, perkele Evil or Very Mad

Väsyttää Mad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty La Elo 22, 2009 2:00 am

kävin jo suihkussa ja menen tässä kohta jo yöpuulle. Aamulla pitää nousta aikoinaan siivoamaan ja sitten me mennään käymään varmaan siellä maalla miehen kanssa, pääsen koiruutta näkemään.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Su Elo 23, 2009 1:06 am

En saanu taas nukuttua oikeen. Siivottiin aamusta ja sitten olen nukkunut ainakin pari tuntia sohvalla. Ei me sinne maalle mentykkään, kun kuulosti että olevat marjassa ja ties missä koko ajan menossa siellä.

On vähän paska fiilis tänään. Olen tosi väsynyt jne. Äidillä on ma se leikkaus ja varmaan meidän pitää käydä siellä sairaalassa sitten miehen kanssa mummoa kattomassa, kun kukaan muu ei sinne muka ehdi. ei kukaan edes mummon omista lapsista, vaikka oikeesti se on vain tekosyy.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty Su Elo 23, 2009 1:40 am

Kävin taas lukemassa, jaksuja vaan, oikeasti tuo asuntoasia on aivan hyvä juttu, vaikka nyt näetkin pelkkää harmia.

Tätä kyllä ihmettelen: "Olen edelleen tosi kypsä tuohon seinänaapuriin, pennut saa tehdä mitä vain, äskenkin yksi niistä piirsi seinään ja ei äiti sanonut mitään, perkele."

Siis ihme naapuri? Kenellä vaan palaisi hihat tuollaisesta, ehkä naapurin äiti on vaan liian väsynyt huomioidakseen asioita?
possu

Viestien lukumäärä : 430

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  miiruska lähetetty Su Elo 23, 2009 3:11 am

Kävin lukemassa. Very Happy
miiruska

Viestien lukumäärä : 17

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Su Elo 23, 2009 11:47 pm

Kiitti teille Very Happy

Nukuin heikosti taas viime yönä. Aamusella sitten yläkertalainen siivosi ja piti sellasta meteliä, että raivostuin!

Käytin äitiä tänään kaupassa ja hautuumaalla. Vein sen sinne magneettikuvaan ja käytiin vielä mummon luona. Äiti menee huomenna leikkaukseen ja minä ja mies sitten käydään kattomassa mummoa. Ei se tuntenut ees minua ja ei sano montakaan sanaa enää. On heikossa kunnossa, alkaa ilta tulla mummon elämään.

ahistaa jotenkin se äidin leikkaus, toivon että se menee hyvin. Tuntuu vaan, että kaikki tapahtuu samaan aikaan taas. Vasta äsken tulin kotiin ja syötiin. Olen väsynyt ja vituttaa tuo helle. Alkoi siellä sairaalassa vituttaa se mummon huonekaveri. Se koko ajan puhui omista asioistaan ja oli tosi röyhkeä, se tekee niin joka kerta jos sinne menee.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Su Elo 23, 2009 11:48 pm

Ja tuosta naapurista vielä, voi olla väsynyt, mutta rajansa kaikella silti. On tässä itse kukin milloin missäkin kunnossa ja ei silti saa tehdä mitä haluaa.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ma Elo 24, 2009 12:49 pm

Moi!

Voimia sinulle! Äidilläsi menee varmasti kaikki hyvin!

Milloin teillä on arviolta muutto edessä?
Muutoissa on se hyvä puoli, että tulee pakatessa käytyä pakosti kaapit läpi, mutta raskasta se on myös.
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ma Elo 24, 2009 7:22 pm

Voi itku taas tätä elämää! Evil or Very Mad
anoppi soitti ja sanoi etteivät ostakkaan sitä asuntoa jne. Justiisa joo, että ollaan taas lähtöruudussa tämän asuntoasian kanssa. Olen varma, että tämä on kuitenkin parempi ratkaisu kuin olla heille vuokralla. Edelleen meinaan katella aktiivisesti koko ajan asuntoa meille. en tiedä tietääkö mies vielä tästä, tuskin vaan. silti ketuttaa, kun oli sillain jo ajatellut sitä muuttoa jne.

Olen koittanut soittaa mtt;seen, mutta siellä ei kukaan vastaa. Sekin perkele vielä Mad

Mies tulee töistä työkaverin autolla ja minun pitää hakea se sitten sen kotoa jne.

Jostain syystä olen jotenkin helpottunutkin siitä, että sitä muuttoa ei vielä tule. Minusta se asunto oli liian lähellä anoppilaa.

Kävin terapiassa kans tänään. Ja sitä mummoa pitää kans käydä kattomassa tänään.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ma Elo 24, 2009 7:24 pm

en ole koskaan tuntenut, että minulla on mummoa tai pappaa. Mummo on aina ollut henkisesti sairas ja pappa on narsisti. On tosi ristiriitaiset tunteet sen suhteen, että pitäs mennä mummoa kattomaan ja en tunne oikeen mitään muuta kuin sääliä. Se tuntuu jotenkin tosi vieraalta mulle. Mutta terpan mukaan se on ymmärrettävää ja hän sitä sanoikin, että ei minun tarttis mennä kattomaan jos en halua, mutta se on taas tätä että pitää äidin takia mennä.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ma Elo 24, 2009 8:43 pm

No voi kökkö!
Noh täytyy ajatella positiivisesti: ehkä on helpompi olla vuokralla vieraalla kuin anopilla...

Niin, milloin voisi tehdä niinkuin itse haluaa eikä niinkuin äiti haluaa... Napanuorat osaa sitten olla pitkiä! Omastani äitini yrittää pitää viimeiseen asti kiinni...
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ma Elo 24, 2009 11:04 pm

Kiitti sulle Very Happy

Hain miehen ja me käytiin sitten miehen kanssa anoppilassa. Eivät tosiaan osta sitä asuntoa ja minä en voinut olla sanomatta, että mitä minä silloin jo sanoin,että kannattaako ostaa sitä kunnolla eka miettimättä.

Minua ei ollenkaan harmita se ettei sitä asuntoa saatu vaan se, että ei päästä täältä pois vieläkään! Crying or Very sad

Käytiin kattomassa mummoa. Sinne tuli samaan aikaan lisää sakkia, mummon veli jota en ole tosin koskaan nähnyt ja hänen vaimo ja poika. Niin paljon sitä on oman suvun kanssa tekemisssä, että ei tunne ketään. Toisaalta vähän hävettikin, kun en tuntenut mutta eikait siinä. Mummo ei tuntenut meitä, mutta veljensä se sentään tunsi.

Äiti on nyt parhaillaan vissiin siinä leikkauksessa.

Aijon edelleen pitää silmät auki asuntohommassa ja katella mitä on tarjolla. Täällä vain tarjonta on niin pientä. Se kämppä mikä me meinattiin jo ostaa, niin se on vieläkin vapaana. Kun sen sais!
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Elo 25, 2009 6:24 pm

Otin eilen illalla sitten sirdaludin ja volttarenin selkään ja olen vieläkin pökkerössä jotenkin. Ei ne ennen vaikuttaneet näin, mutta kun en ole niitä käyttänyt pitkään aikaan tai tätä sirdaa ainakaan. Illalla mulla särki toista korvaakin kuin riivattua. Onneksi mulla on sellasia tippoja niihin, että voi eka kokeilla auttaako ne ja jos ei vasta sitten lääkärille.

Äiti oli saanut taksilapun ja on jo tulossa kotiin sielä sairaalasta. Leikkaus meni hyvin.

Tänään en millään jaksas käydä kattomassa mummoa. On sellanen olo. Ja tänään alkaa sitten BB kans, tosin jos on näin väsy olo, en jaksa kattoa sitäkään. Ja muutenkaan en halua sinne, tuntuu kuin kävisin vierasta ihimistä katsomassa. Minulla ei ole minkäänlaista kiintymyssuhdetta mummoonkaan koskaan tullut. Mutta takuulla äiti käskee käydä ja minähän menen, kun tyhmä olen. Äit ei saa mennä edes sen käden kanssa itse nyt sinne, ettei tartu siihen mitään .
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Elo 25, 2009 6:43 pm

On tosi loivaliikkeinen olo tänään, tuntuu etten jaksas tehdä mitään. Terpan mukaan minun ei ees pitäs mennä kattomaan mummoa jos en itse halua ja silti minä menen kun äiti käskee. Tunnen taas itteni luuseriksi senkin takia.

Päätä ja korvaa särkee, kun ei pitäs mennä taas tk:seen senkin takia. Lapsena ei ollut korvatulehduksia, nyt senkin edestä Crying or Very sad

Aijoin soittaa yhdestä asunnosta kiinteistövälitykseen vaan ei jaksa tänään sitten millään.

Eilen muuten sain tietää, että menen sinne psyk. testeihin jo torstaina. Sitä ne oli sieltä mtt:stä soittaneet mutta niin se eilen näytti ettei siellä kukaan vastaa koskaan. Ryhmän jatkosta ei mitään tietoa, toinen vetäjä on edelleen töistä pois.

Eilen oli terpan kanssa puhetta siitä, että minun pitää saada elämään jotain tekemistä ja olen samaa mieltä. En vain tiedä mitä se vois olla. Ja on niin vaikea alkaa jotenkin yksin kokeilla mitään. Eläinten kanssa haluan tehdä jotain, mutta täällä ei oikeen ole mitään sellaista paikkaa.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Elo 25, 2009 6:58 pm

Tämä asuntoasia tekee minut pian sekopääksi! Me ei siis päästä varmaan koskaan muuttamaan täältä Mad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ti Elo 25, 2009 10:16 pm

Kävin äidillä ja kävin apteekista sille lääkkeitä. Sanoin suoraan, että en jaksa tänään mennä sinne mummoa kattomaan. Lääkäri oli kieltänyt äitiä menemästä sinne osastolle avohaavan kanssa. Oli ollut tosi hieno palvelu yksityisessä sairaalassa.

Mies oli laittanut just ruoan uuniin, kun tulin äsken. Sitten käyn suihkussa ja alan ootella millon alkaa BB 24/7 Very Happy
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ke Elo 26, 2009 1:27 am

Heips!

Minullakin on BB 24/7 netissä Razz
Saas nähdä minkälaista porukkaa...
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 26, 2009 6:16 pm

kiitti sulle Very Happy

Minä sitten eilen katoin ainakin 7 tuntia BB:tä 24/7. Aika kesyä oli se meno, ainakin viime vuoteen verrattuna. Heti löysin sieltä inhokit ja suosikit. Mies nukkui vieressä ja ei ollenkaan häiriintynyt vaikka minä tuijotin telkkua siinä Smile

Jaksoin nuosta vasta äsken ylös. Talonmiehen piti tulla tänään tänne meille, mutta näin siitä äsken vilauksen tuossa pihassa, tuli jostain asunnosta ja sitten se lähti pois. Mitä hittoa!

Tänään pitää mennä kattomaan mummoa, lupasin eilen itse äidille, pitikin mennä lupaamaan.
Miehellä oli asioille meno töiden jälkeen ja sitten mennään sinne sairaalaan.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 26, 2009 6:22 pm

Päätä särkee ihan sen takia, että tuijotin yölle saakka sitä BB:tä. On sitä toisaalta tosi tyhmä, että sen takia tekee ittensä sairaaksi.

Eilen olin koko päivän aivan poikki sen toissailtaisen sirdan ottamisen takia. väsytti vaan.

Olen varma ettei se talonmies perkele muista tullakkaan tänne. Ois pitänyt käydä sille sanomassa tuossa äsken, että muistaahan se tulla. Pitää laittaa uusi ovenripa ja uusi tiiviste hanaan. En haluai lähteä jotenkin minnekkään ennen kuin se käy, minusta ei ole kiva kun tulevat sitten omilla avaimilla tänne.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 26, 2009 6:48 pm

Äiti soitti, mummoa käy kattomassa hänen veljensä, onneksi. Tunnen huonoa omaatuntoa kun ajattelenniin, mutta terpan mukaan ei pitäisi. Äiti ei saa mennä osastolle sen haavan kanssa ainakaan pariin viikkoon. En tiedä elääkö mummo ees niin pitkään sitten.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa