Minun päiväkirjani

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 8:48 pm

josko minä nyt tänne saisin tämän päiväkirjani, kiitos helmikselle vain Very Happy
hannele81

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Minun päiväkirjani

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 9:06 pm

Josko sitä koittais muistaa mitä kaikkea tässä onkaan ollut tässä välissä kun tukaria ei ole ollut... Pitää tallentaa vain nämä viestit itselle ja liittää sitten tukarille jos se nyt aukeaa koskaan... Palaan asiaan illalla, paremmalla ajalla.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

vastaus

Viesti  hanna74 lähetetty Ke Elo 19, 2009 9:18 pm

Kiva kun löysit tänne vara-tukarille Smile
hanna74

Viestien lukumäärä : 280

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 10:12 pm

Kiitti sulle Very Happy
Tässä on tosiaan aikaa mennyt, aika pitkään. Asuntoa on haettu tässä kovasti ja ensin vuokralle ja sitten omaa. Tehtiin me tarjouskin yhdestä asunnosta ja se ois ollut aivan ihana, mutta meille liian kallis pidemmän päälle. Sitten nyt tilanne on se, että miehen vanhemmat ostaa kaksion keskustasta ja muuttavat siihen sitten aikanaan, kun eivät jaksa enää isoa taloa ja pihaa hoitaa. Me muutetaan siihen kaksioon nyt vuoralle. Kämppä tyhjenee pian ja eka siihen tehdään remppaa. Miehen isä sanoi sitten, että me saadaan kuulemma se talo sitten joskus. Ei aikonut sitä myydä vaikka sanoin siitä. Miehen mollemmilla muilla sisaruksilla on jo omat talot. Mutta saas nähdä sitten...

Asunnon hakemisesta me saatiin miehen kanssa jo monta isoa riitaa aikaseksi ja siitä, että mies on niin kiinni äidissään kuin vain voi. Tässä asunnon hakemisessa sitten tulee ihmisistä uusia puolia esiin, kuten miehen vanhemmista.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 10:17 pm

Miehen vanhemmat ei voi tajuta ollenkaan meidän rahallista tilannetta ja ne vaan hokee että ei ole kallista vaikka meille ois jne. Sitten meillä taas äiti on kaikesta täysin eri mieltä jne. Ei ois pitänyt sanoa mitään asunnon hakemisesta kummallakaan vanhemmilleen Crying or Very sad

Äiti tässä vasta haukkui täysin miehen minulle. Sen mukaan se ei ole sitä ja tätä jne. Mutta en ole sanonut mitään miehelle, mitä se hyödyttää. Tulee vain lisää riitaa jne. Vituttaa vaan tuollanen minuakin.

Mummo oli kans taas sairaalassa tässä välissä ja luultiin jo, että se oli menoa, mutta ei. Nyt on jo takas hoivakodissa.

Miksei tässä ole tätä tilaa kirjoittaa, pitää jatkaa eri viestiin aina?
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 10:21 pm

En tajua edelleenkään miten tämä oikein tosiaan toimii, kun ei ole tätä tilaa kirjoittaa ja sitten pitää jatkaa aina uuteen viestiin... Ole vissiin vähän avuton tässä.

En tajua miten jaksan sen muuton sitten. Siinä on kovasti työtä...

Olen nyt muuten voinut tosi hyvin Very Happy Olen viimeiset 4 yötä nukkunut heräämättä yöllä ollenkaan! Viimeksi niin olen nukkunut joskus lapsena Very Happy Silti sitä koko ajan pelkää, että tilanne muuttuu ja tulee vaikeaa. Terapia alkoi loman jälkeen viikko sitten, ryhmä ei ole vielä alkanut, en tiedä millon se jatkuu.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 10:30 pm

Päälääkäri laittoi lähetteen psykoligisiin testeihin. Ne minua vähän ahistaa, että mitä ne on sitten.

Isän kuolemasta tulee tässä kuussa 5 vuotta jo. Tuntuu kuin se olisi ollut eilen.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Minun päiväkirjani

Viesti  vm48 lähetetty Ke Elo 19, 2009 10:51 pm

Kiva,että olet täällä Hannele. Olenkin miettinyt usein mitä sinulle mahtaa kuulua.Älä välitä toisten mielipiteistä,sinä ja miehesi sitä asuntoa etsitte ja siitä maksatte ja tulette asumaan,joten kenelläkään ei ole nokan koputtamista asiaan.
Helppo sanoa näin ja tiedän kyllä että on vaikeaa toteuttaa,mutta yritä kuitenkin olla välittämättä.
Hyvähän se on että pääset noihin testeihin,sillä toivottavasti ne ovat ne laajat ja saat oikean dg:n. Minulle tekivät sairaalassa suppean testin ja dg meni vähän pieleen,samoin lääkitys. No,korjanntui sitten vuosien päästä ja oikea lääkityskin löytyi. Tosin nyt tänään sain lääkäriltä ohjeen lisätä tasaavaa,koska olen vaipumassa masennukseen ja itkuinen. Ei suositellut unilääkettä eikä rauhoittavaa vaan oli sitä mieltä että lääkemäärää on nostettava ylläpitolääkityksestä suuremmaksi,ainakin siksi aikaa,että olo korjaantuu. Miehen sairaus teki mielelleni tepposet ja jo ennen hänen sairastumistaan nukuin huonosti ja nyt tuli seinä vastaan. Kyllä meille vielä aurinkokin paistaa,usko vain.
vm48

Viestien lukumäärä : 85

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 10:54 pm

Niin, en tiedä millaiset ne testit mahtaa olla. Toivottavasti sitten ne laajat.

Kiva kun kävit Very Happy
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 11:03 pm

Mietin juuri, että olen onneksi lähes koko päiväkirjani kirjoittelut tallentanut tukarilta itselle talteen. Ehkä muutama viimeisin sivu on jäänyt tallentamatta, mutta muuten. Tosi paska juttu jos tukari ei enää jatkukkaan Crying or Very sad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Piita lähetetty Ke Elo 19, 2009 11:15 pm

Moi Hannele, kiva kun sinäkin löysit tänne!

Kyllä tähän ruutuun voi kirjottaa vaikka kuinka paljon. Siihen tulee sitten vaan tuohon viereen vierityspalkki samaan tapaan kun tukarissakin muistaakseni oli. Kokeilepa, niin näet.
Piita

Viestien lukumäärä : 177

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Ke Elo 19, 2009 11:59 pm

Kiitti kun kävit Very Happy
Olen sitten sekoillut tämän kanssa jos se on kerta mahdollista. Pitää vielä jatkaa tämän opettelua. Smile
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty To Elo 20, 2009 12:09 am

Äiti on edelleen minussa kiinni koko ajan. Tosiaan se alkoi haukkua minulle miestä ja sitä ettei sen kanssa kannata elää jne. Sitten haukkui vielä miehen vanhemmatkin tässä. Itselläkin on tässä asunnon haussa mennot hermot miehen vanhempien takia, kun ne ei tajua sitä, että raha ei kasva puussa. Niiden oma elämä on aina ollut rahallisesti turvattua jne. Muutaman kerran sanoin tiukkaan sävyyn anopille asioista. Mutta silti minusta äiti meni liian pitkälle siinä mitä se sanoi Mad

Terapiassa on nyt mennyt hyvin ja tämä minun olokin on ollut nyt tosi hyvä Very Happy Tunnen, että elän eikä niin, että kuin minussa olisi kaksi eri persoonaa.Toivon sitä, että saan virallisen dissosiaatio diagnoosin niiden psyk.testien kautta. Koska se minulla on, mutta virallista diagnoosia ei.

Miehelläkin on alkanut taas työt ja haki se toiseenkin paikkaan jo. Saas nähdä saako sitä. Minulla ei ole kiire työkokeiluun, vaikka rahallisesti tässä pitäs saada töitä. Ei sitä omaa asuntoa vielä osteta, mtta katellaan me sitä koko ajan.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty To Elo 20, 2009 1:13 am

moiks Hannele!

Kiva kun löysit tänne!!

Niitä testejä ei kannata pelätä, olin niissä itse toukokuussa. Niistä selviää hengissä Wink

Itse kirjoitan vaan tähän tilaan vaikka se tuntuu "loppuvan". Sitä joutuu vaan "rullaamaan alas" kun kirjoittaa "piilossa".
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty To Elo 20, 2009 2:12 am

Kiitti kun kävit Very Happy

Kävin suihkussa, pakko-oireet on myös helpommat nyt, kun voin muutenkin paremmin.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  toivotonko lähetetty To Elo 20, 2009 2:24 am

Kiva että menee paremmin Smile
toivotonko

Näytä käyttäjän tiedot http://irc.galleria.net

Viesti  elzukka lähetetty To Elo 20, 2009 2:41 am

Moikka vaan munkin puolesta. Olinkin jo kaipaillut sinua ja ihmetellyt mihin olet jäänyt. Mutta kiva, kun olet löytänyt tänne. Mukavaa myös, että olet jaksellut paremmin. Miten sun selkäkivut? Minäkin olen tällä hetkellä neuropsykologisissa testeissä. Mulla ne on ilmeisesti sellaset laajemman puoleiset.
elzukka

Viestien lukumäärä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  possu lähetetty To Elo 20, 2009 1:37 pm

Niitä testejä on ihan turha pelätä, ne ovat jopa hauskat. Kannattaa muistaa, että jossain vaiheessa (melko nopeasti) kysymykset käyvät niin vaikeiksi, että normaali-ihminen ei niitä selvitä siinä, joten kaikki suorituspaineet ovat ihan turhia.
possu

Viestien lukumäärä : 430

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Falco2 lähetetty To Elo 20, 2009 2:31 pm

Heippa, kävin lukemassa. Jo pelkkä asunnon katteleminenkin voi olla kutkuttavan mukavaa, vaikka pelkkä haaveileminenkin. Toivottavasti hankkeenne ennemmin tai myöhemmin onnistuu sitten. Meitä tuki mieheni vanhemmat, omat vanhempani ovat sellaisia pessimistejä että heidän mielipidettänsä ei kannata kuunnella... aina antamassa hyvää tarkoittavia "realistisia" kommenttejaan milloin mistäkin, joten olen lopettanut heiltä kyselemisen ja kuuntelemisen jo vuosikausia sitten - onneksi!

Hmm... en ole lukenut päiväkirjaasi kovin tarkkaan viime aikoina, mut kiinnostuin siitä miten noihin neuropsykologisiin testeihin olet päätymässä/pääsemässä. Toivottavasti et pahastu kun kysyn. Itsellänä vaan ovat taas ongelmat pahentuneet, mutta tuntuu että koskaan kukaan lääkäri ei todella yritä selvittää mistä on kyse, vaikka esim. tyypilliset ssri-lääkkeet ei sovi mulle oikein ollenkaan. Yleensä ottaen olen itsekin pitänyt diagnosointia tarpeettomana, mut pikkuhiljaa alkaa tuntua että jos kerran jotain hoitoa pitäisi saada niin ehkä pitäis myös pohtia mistä on kyse...

Anteeksi kun tuhlaan päikkyäsi sivutolkulla. En vaan nyt pysty kasaamaan ajatuksiani tämän lyhyemmin.
Falco2

Viestien lukumäärä : 76

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty To Elo 20, 2009 11:44 pm

Kiitti kaikki Very Happy

Tänään kävin kattelemassa alustavasti uutta sohvaa meille. Tuntuu ettei just sellaista minkä haluaa, niin sellaista ei ole olemassakaan.

Käytiin anoppilassa, kun mies tuli töistä. Sain sanoa oman mielipiteeni mistäkin siitä asunnossa, että mitä minun mielestä pitää rempata. Ja kaikenlisäksi sitä remppaa tekee sitten anoppi ja appiukko ja mies. Minä olin olettanut, että sen tekee joku ammattilainen vaan ei kuulemma, on niin kallista. Siinä menee sillä menolla hermot mullakin kun ne äheltää tehdä sitä, huoh. Ja tuleeko siitä mitään, en tiiä Sad

Onneksi tänään ei ole satanut!
Psyk. testeihin menen ihan sen takia, kun terppa käski sitä ehdottaa lääkärille kun terapia junnaa paikallaan ja lääkäri suostui heti. Tämä nykyinen lääkäri onkin tosi kiva.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty To Elo 20, 2009 11:57 pm

Elzukka, selkä voi suhteellisen hyvin nyt. Tilanne vaihtelee päivittäin ja kulkee käsi kädessä henkisen olon kanssa. Olen väliin ottanut sirdaludia ja volttarenia.

Kaveri kyseli baariin tälle viikonlopulle, ei vaan jaksa. Eilen sovittiin miehen kanssa, että me pidetään tässä asunnossa kunnon läksiäiset vielä tän syksyn aikana. Muutto menee varmaan tuonne marraskuulle.

Olo on muuten ollut tosi tasainen ja olen voinut hyvin. Ja tosi erikoista on ollut tämä tosi loistava nukkuminen Very Happy
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 1:33 am

Miehen veli lupasi kans tulla tekemään sitä remppaa, onneksi. Se kun osaa ja on tosi tarkka kaikessa mitä tekee.

Huomenna pitää käydä vielä asioilla ja sitten la siivotaan ja mennään käymään maalla varmaan miehen veljen sakki kun tulee sinne viikonlopuksi ja koiruus tietenkin Very Happy

Äidillä on se toisen käden uudelleen leikkaus ensi ma. Sitten se on käsipuoli monta viikkoa taas.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 4:07 am

Nyt olen päättänyt, että ostan uuteen kotiin uuden tv-tason ja sohvan. Saa kyytiä nyt kaikki toisten entiset huonekalut! Olen aivan täynnä niitä Crying or Very sad

Pitää mennä nukkumaan tässä.
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  toivotonko lähetetty Pe Elo 21, 2009 5:19 am

Kauniita unia Razz
toivotonko

Näytä käyttäjän tiedot http://irc.galleria.net

Viesti  hannele81 lähetetty Pe Elo 21, 2009 6:49 am

Kiitti toivis Very Happy

Unta en sitten saanutkaan, että se siitä tosi hyvästä nukkumiskaudesta sitten.

Kelaan koko ajan päässä nyt sitä yhtä asuntoa minkä oisin niin halunnut ja tehtiin siitä jo tarjous, mutta ei sillä lähtenyt.Tosin se oli meille vain hyvä, kun se ois ollut liian kallis maksaa jos molemmat jäis työttömäksi. Mutta muuten me se ois saatu maksettua, mutta ei uskallettu ottaa sitä riskiä. Anoppi ja appiukko vaan hoki, että eihän se maksa paljoa ja kuitenkin kyseessä oli reilusti yli 100 000 euroa. Meinas siinä mennä hermo mulla ainakin, mutta sitten otin sen kannan, että jos eivät tajua niin eivät.Ne ei tajua ollenkaan tätä nykytilannetta ettei töitä kaikille ole kuten oli heidän nuoruudessaan. Mad
hannele81

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa