Zon varapäikky

Siirry alas

Zon varapäikky

Viesti  Zo lähetetty Pe Elo 14, 2009 5:13 am

flower
Zo

Viestien lukumäärä : 35

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Zon varapäikky

Viesti  Zo lähetetty Pe Elo 14, 2009 5:26 am

nyt en enää jaksa oottaa et millon se tukari aukee nii teen sitten varapäikyn tänne.

en ees muista mitä oon viimeks kirjottanu sinne toiseen päikkyyn, öö, en mä muista. no kelaialen tästä taaksepäin johonkin asti sitte.

eli tänää olin töissä, sain onneks ylimääräsen vuoron illaks kun muuten vuoroja on tällä ja seuraavalla viikolla vain kaksi, mikä on ihan liian vähän ajatellen tulevaa palkkaa sitten. ja laskuja. ei riitä palkka millään, stressaa toi aika paljon. no itepähän otan niitä vippejä.. huoh.

tällä viikolla alko terapia taas. nyt aion käydä kunnolla siellä. koko tän vuoden puoli on mennyt vähän niin ja näin, harvoin oon käynyt, ja viimesen kaksi kuukautta ollut kokonaan pois kun eka olin lukulomalla ja sit terapeutti oli lomallaan. ekan terapiatunnin eilen käytin siihen että kerroin noista kuolleista persoonista, ja miten se on vaikuttanut, ja miten nyt on tilanne. sitten tänään puhuin syystä tai toisesta miessuhteista ja muista. sitten tajusin että vielä on joku, joku defenssiivinen persoona kenest en tiiä tai siis joka on jonkinlainen varjo tai jäännös emmasta, siis että siihen on jäänyt ne emman seksuaaliset puolet vaikka se vihapuoli onkin kadonnut. inhottavaa.

nyt en enää jaksa kirjottaa tähän kun tää paska teksti ruutu ei toimi mulla vaan vetää kokoajan tän kirjotusruudun tonne ylös niin et en nää mitä kirjotan!!!!!
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Pe Elo 14, 2009 5:52 am

yritetäänpäs uudestaan sitten.

eli siis terapiassa tänään ja eilen, ma ja ti töissä aamuvuoroo, eli nukuin n. kaks tuntia molempia edeltävinä öinä. ja sitten ti-ke välisenä yönä nukuinkin sitten 16h putkeen Very Happy oli aika vaikee jaksaa olla siellä, mut jaksoin kuitenkin.

jostain syystä ahdistanut tänään, mikä joka kerran tapahtuessaan tavallaan pelästyttää mut että ei kai taas se ala. se eksponentiaalisesti kasvava ahdistus johon ei mikään auta. ei niin oo käynyt kuin kerran eikä enää melkein kahteen vuoteen, mutta silti. aina pelästyn. luulen että noi ainaiset rahahuolet ja nyt tuo terapian alku aiheuttaa tän.

oikeestaan mua ärsyttää koko terapeutti nyt, joka kerta kun sen nään se vaikuttaa epäpätevämmältä ja tyhmemmältä. etsimällä etsin viitteitä siihen ettei se osaa työtään, tänään sen sille myönsinkin että mua ärsyttää jos se ei ole varma mitä se sanoo. loppujenlopuks koko juttu huvitti sitten muakin. jokin defenssihän toi selkeesti on. mutta miksköhän just jonkinlainen osaamattomuus mua ärsyttää? ehkä kun se että sen ihmisen kuka on siinä mua auttamassa ei osaisikaan nii se on pelottavaa ettei voi luottaa että toinen tekee oikein. luottamus taas. en tiiä mistä tollainen toisen epävarmuuden pelko mulla johtuu, ehkä oman epävarmuuden pelosta? pelosta antautua. ehkä. tuon äsytyksen lisäksi toinen tunne mikä mulla nousi siellä pintaan oli ällötys, minkä alkuperää vielä vähemmän ymmärrän. jos jokin asia nimittäin muutenkin jotenkin pelottaa mua se tulee läpi helposti just ällötyksenä. mistä lie johtuu.

nonii jee nyt toimii tää tekstilaatikko, mikähän siinä äsken oli..

tääl on muuten hienoi smileyita ja saa oman kuvankin tohon laittaa, oikeellaki tukarilla pitäis olla se. mä tykkään kuvista paljon. no voi vittu nyt en saa niitä tähän laitettuu Sad enks mä osaa käyttää tätä vai mitä. nyt en jaksais tosiaan vielä jotain muuta mikä ei toimi! miten ärsyttääki näin paljon taas..

mitäs muuta mä oon tehny täl viikol. öö, varasin lääkäriajan vihdoinkin ja öö, en mitään. olis pakko siivota tääl on ihan kauheen sotkusta vielä viikonlopun jäljiltä. ällöttää olla näin laiska ja elää paskan keskellä, yök. no oon mä kattonu seasonin skins sarjaa ja jutellut järkeviä erinäisten ihmisten kanssa mesessä. aika saavutukset. alkaa päivä päivältä ahdistaa enemmän tää mun laiska ja sisällötän elämä. varsinkin arki. siitä puuttuu kaikki oleellinen, niinkuin liikunta ja siivoilu ja sellanen Eläminen. mä vaan oon jossain vitun koneella. kohta myyn tän ja kännykän ja rupeen tekemään oikeesti jotain. tai sit rajotan ainakin tätä netinkäyttöä, ei toimi näin.

no, ens viikolla alkaisi balettiharjotukset. se on uusi paikka minne meen kokeilemaan. pitää vielä soittaa sinne ja kysyy mihin ryhmään meen. tasosta en oo varma kun en viiteen vuoteen aktiivisesti ja kahteen ollenkaan ole tanssinu. eikä kunto muutenkaan oo varmaan kauhean hyvä kun en mitään muutakaan oo oikein liikkunut. no tanssinut omalla ajalla ja treenaillut vähän lihaksia kotona. ja joogasin sen pari kuukautta. mutta en oikeestaan ole siis. kaipaan kyllä sitä, olo on aina satakertaa parempi kun liikkuu. sil lähtis tää limanen laiskapaskasaamaton olo, tiiän sen. no ens viikolla sitten.

no johan ny ärsyttää oikeen yllättävän paljon ja ei oikeestaan vituta, vaan just ärsyttää ja kiukuttaa. ääääääää, outoa. nukuinki ihan ok. tosin olin eilen siis näkemässä paria kaveria baarissa ja sitten vielä menin sinne kaverille yöksikin mutta silti.

nii joo viime viikonlopunkin voisin täs kertaa ettei unohdu. olin siis pe soundeissa taas ja kivaa oli niinkun aina. sitten jatkettii pariin muuhun paikkaan siitä. lauantaina olin öö, missähän mä olin? niin joo olin aamusta lähtien terassilla, sitten uimarannalla missä muotilin hiekasta kasvot siihen hiekkaan. sitten oltiinmun luona hetki ja sit taas baarissa. ja toisessa. sit haettii kaverin kännine poikaystävä jostain oksentamasta. sellasta

viime viikolla muuten olin vaa töissä monta iltavuoroo ja öö, no ihan sama en mä muista ei varmaan mitään tärkeetä sitten. enemmän harmitta ettei niitä fiiliksiä nyt sitten oo missään ylhäällä..

no nyt on taas tästä lähtien. oli kyl kiva juttu tän paikan perustaminen Smile (en vieläkää saa noita kivoja hymiöitä tosta vierestä, miksen? aluks sain kyl, hmph)
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maranata lähetetty Pe Elo 14, 2009 2:48 pm

Hei Zo!

Kiva, että säki löysit tänne.

Voimia ja tsemppiä!
Maranata

Viestien lukumäärä : 48

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Pe Elo 14, 2009 4:19 pm

maranata, juu löysin. oikeestaan kävin täällä jo viikko sitten, mutten vielä alottanut päikkyä, kun elättelin toivoa tukarin aukeemisesta pian vielä. nyt sit päätin alottaa senkin kun on niin paljon asiaa taas Very Happy kiva kun säkin oot tääl! Smile ja hieno kuva sulla, onnellisen näköinen Smile mä en oo vielä osannu laittaa tohon kuvaa, tosin en välttämättä omaa kuvaa laitakaan, katsoo nyt. mäki voisin jättää merkin sun päikkyyn, lukenut oon sen tietty jo, harmi juttu tuo petrin kaa, mutta uskon löytyminen on hienoa Smile
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Pe Elo 14, 2009 4:30 pm

nonii sain kuvankin tohon ja hymiötkin toimii, jeejee! sunny

tein raskaustestin, negatiivinen oli. tein koska nyt on ollut noin neljä päivää samankaltasia oireita, kun mitkä jälkeenpäin yhdistin siihen kesken menneeseen raskauteen. eli vatsaa nipistelee ja kipristelee ja vihlasee jos teen äkkiliikkeen, nälkä on kova ja joitain mielitekoja myös. vahvat hajut ällöttää ja välillä bussissa ällöttää myös ilman syytä. ja sitten nuo nibs on taas tosi kipeet, arat ja sattuu liikkuessa. tää viimesin on oire jota en voi kuvitella ja se tosiaan on ihan uusi oire mitä oo koskaan ollut aiemmin ennenkun just ennen sitä keskenmenoa. mutta siis negatiivinen tulos oli, en tajua. jotenkin oon varma että taas olisin raskaana. tein testin oikein ja aamupissasta. hmm. no voihan olla että testasin liian aikasin sitten, teen uuden viikon päästä.

kun ei niitä menkkojakaan näy eikä kuulu, vaikka jo kolme kuukautta siitä keskenmenosta. outoa. no viimestään syyskuun eka meen lääkärille niin pyydän sit raskaustestin verestä jos siihen mennessä ei oo selvinny. mut inhottavaa koska jos oon raskaana nii haluisin tietää heti, ihan vaan sitä varten että sitten tietenkin lopettaisin ton tupakanpolton ja viikonloppujuomisen. no, odottelen sitten vielä.

ei hitto taas tää tekstilaatikko tekee tätä! Mad skrollailee tolleen ylöspäin ku kirjotan ja välkkyy kun sit taas vetää tähän alas ja sit taas ylös joka vitun kirjaimen välissä! Ärsyttävää!
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Pe Elo 14, 2009 4:51 pm

nii ja sellasia oireita viel että on vilunväristyksiä, iho menee kananlihalle ilamn syytä. ja olo on vähän kuumeinen välillä ja nenä tukossa. tosin ennemmin noi viittais johonkin flunssaan Very Happy mutta silti noiden muiden oireiden lisäks. tai sit vaan niin kovasti haluisin että oisin raskaana että kuvittelen. en tiedä

flower tää on mun lempihymiö täällä. pari noista on pelottavia mun mielestä, esim toi clown nimellä oleva, kun pelkään pellejä jostain syystä. ja kans noi pirunnaamahymiöt. hyihyi.

tänää meen taas reggaetapahtumaan, lawatansseihin en lähteny, kun en kestä niitä ihmisiä siellä kun oletan että ne siellä tajuntaansa laajentelee ja se on tyhmää katsoa vierestä, varsinkin kun ite meen jo siitä sellasen ihmisen kanssa juttelemisesta jotenkin sekasin cyclops

työkaverin kanssa siis mennään, saman kenen kaa oltiin sillon kerran jo ulkona, se on kiva tyttö kyllä, mut saa nähä tykkääkö tuosta paikasta kun on vähän erityylinen.
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Su Elo 16, 2009 5:42 pm

täällä taas. no mentiin sitten työkaverin kanssa, ja en tiiä pitikö se siitä paikasta, kai se tykkäs. mä taas tanssin niin kauan kun musiikkia vaan kesti. ja sitten vaihettiin toiseen paikkaan, josta lähdin suht nopeesti kun alko kyllästyttää et kaveri oli kiinni vaan pojassa jonka sieltä soundeista löysi. ja muutenkin alko ärsyttää toi paikka.

ja näin vielä eksänkin siellä ja menin sanomaan että saatan olla raskaana ja että se saattaa olla sen, se ei ollu kauheen ilonen varsinkaan kun olin sanonut että syön pillereitä vaikken syönyt..no tein väärin ja pyysinkin sitä anteeksi. enkä kyllä ymmärrä ees miks siitä valehtelin. en oikeestikaan tiedä, no ainakaan en uskonut että voisin tulla raskaaksi, kun siitä keskenmenosta oli vaan kaks kuukautta eikä menkkoja edes ollu vielä tullu. ja enhän ees oo varma oonko raskaana, pitää tehdä uus testi huomenna. kun tohon edelliseen testiin ilmaantu toinen haalea viiva, mut sen 10min jälkeen vasta. nii en sitten tiiä.

että oon aina niin tyhmä.
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Su Elo 16, 2009 5:49 pm

kirjottelen nyt pienissä osissa, kun sitten tää toimii eikä ala pomppimaan tää kirjotusalue.

nii no, eilen sitten lähettiin taas toisten kavereiden kaa, aloteltiin ja sit käytiin kalliossa, juteltiin paljon ja vakavaakin asiaa, sit kotiin. tosi vastuullista multakin juoda, varsinkin kun mitä kävi viimeksi, kun epäilen että olisin raskaana. mutta kun se testi oli negatiivinen, ja en juonut paljoa eilen enkä perjantaina. ja tulin ajoissa kotiin, sit en tietenkää enää juo ja lopetan tupakanpolton jos saan varman plussan. myös pitäis selvittää kumpi noista kahesta mahollisesta olisi se isä. kun se voi olla tuo mun ex tai sitten tuo satunnainen kumppani. no jos saan tietää kuinka pitkällä se on, jos on, nii siitä voin sit laskea.

huomasin kyllä pe hyvin, etten enää viihdy noissa klubeissa, en pidä niistä ihmisistä siellä, enkä vaan sovi sinne enää. en nyt kun oon löytäny oman tyylini vasta, tai löytämässä. eikä se ole mikään pintaliitotyyli. tai siis sellanen. enemmän ehkä hippityyliä lähellä jos jotain, aatteet ja vaatteet. nii ei ne vaan tollaseen paikkaan sovi Smile eikä kyllä siihen eiliseen hevipaikkaankaan. en sitten tiiä et minne sopisin parhaiten, muutama kiva reggaepaikka on tietty. niin no sinne reggaetapahtumaan sovin kyllä. kivaa löytää omaa tyyliä vihdoinkin Smile kun yleensä se löydetään varmaankin siellä nuoruudessa, mutta mulla se aika on vasta nyt, kun oikeestaan löydän identiteettiänikin vasta nyt, kun nuo sivupersoonat lähtee häiritsemästä. se on kivaa kyllä Smile
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Ma Elo 17, 2009 5:47 am

oikeestaan ihan vitun sama. mä en jaksa.
mua ei kiinnosta sun matkas
mua ei kiinnosta paljon sua sattuu
ja kiinnostaa
siks mä en enää jaksa
en jaksa
en VITTU NÄYTELLÄ
en jaksa EN JAKSA TAJUA VITTU!
mä lähen tänää, joten se on vitun se ja sama mitä sä sanot mitä kukaan sanoo
ette oo aikesemminkaa välittänyt joten mitä turhaa nyt
eläkää sitä vitun paskaanne mä elin omani ja vittu tän enempää ei keneltäkään voi odottaa
olkaa vittu kauniita olkaa vittu suosittuja olkaa vittu hyviä ihmisiä
sittenhän se on vitun sama olenko mä täällä eikö
aivan sama
ja kun se on ihan sama
se on vittu ohi.
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Ma Elo 17, 2009 5:05 pm

hitto, kaveri oli lukenut mun tukarin päikystä jonkin kohdan missä olin sitä haukkunu ku olin vihanen, ja nyt se on sitten vihanen, ihan ymmärrettävästi teitenkin, mutta yritinkin sanoo sille ettei se oo miten 'oikeesti' siitä ajattelen vaan mitä sillä hetkellä vihasena satuin ajttelemaan, se ei tosiaan oo mikään koko totuus. en ollu muistanu että olin sellasta sinne ees kirjottanu, saatika antanu osotteen tolle kaverille. ilmankos se on monta viikkoa ollu nii hiljanen. huoh, mitä mä nyt teen. kun en mä niin oikeesti ajattele, ei se oo mikää totuus vaa vihasia sanoja. yhtä rumaa haukkumanimee olin käyttäny, mikä oli kyllä väärin. en mä sitä tarkottanu! ahhdistaa mut omapa on syyni, mut hitto olisin sen kohdan sieltä poistanu jos olisin sen muistanu. ja vittu kaikki sanoo paskaa ku on vihasia! se kysy miksen oo sanonu suoraan, no siksen etten oikeasti nii ajattele joten olisi ollu ihan turha loukkaa sitä niillä jutuilla. vaa parempi et purin ne tänne mis ne ei ketään satu mut saan silti olla vihanen. ku ei siinä ollu mitään oikeeta asiaa mikä pitäis selvittää, sellasta yleistä kiukkuamista vaan. vitun vittu, toivottavasti se siitä leppyy. kuulemma se on kopioinu sen pätkän ja näyttäny joillekin, no siinähän näyttää, tiiän et se on pahaa tekstiä, mut ei kukaan voi ajatella et se on joku täys totuus tai muuta. tai jos ajattelee nii ihan sama. ei se vaan ole ja sen tajuu jokanen joka on joskus jotain pahaa sanonu suuttuessaa. enkä ikinä anna tätä osotetta, siis tukarin päikyn, kellekään. vittu kui en muistanu et toi oli siellä. en varmasti olis sitä antanu.
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Ma Elo 17, 2009 5:31 pm

ää, no siis eilen oltii siel flow'ssa. ja loppuillast se kaveri sit hävis ja lähti toisen kavberin kyydil kotiin, no siinähän meni. siinähän kostaa jos siitä tulee hyvä mieli, eipähän itekään sanonu suoraan mikä mättää. ihan sama, ihan vitun sama!

no muuten oli kivat esiintyjät ja silleen, kivoja ihmisiä. jotkut sytytti jointin naaman vieressä yhellä keikalla, very nice. lily allen oli kiva kyllä. ja se collie buddz.

ainiin ja huijasin taksimatkan kotii, siis että tulin taksil vaikkei tilillä ollu rahaa, mut aion kyl maksaa sen jälkikäteen tietty, mut annoin väärän numeron ja nimen, missä ei oo mitää järkeä ku aion sen kuiteskin maksaa. no siis emma laitto siihen nimensä nii en tiiä ihan sama. maksan sen ens viikolla. salee tulee tostaki joku petossyyte tai jotain, vittuperse
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Ma Elo 17, 2009 6:32 pm

noni maksoin sen taksijutun ja laitoin viestii oikeen nimen ja numeron. kai se sillä menee. miks vitussa näitä juttui aina sattuu ja teen tollasia älyvapaita paskoja aina mä en jaksa! mikä vitun idea laittaa väärä nimi ja numero vitun aasi oon. ku kuitenki aioin sen maksaa ja maksoin. vittu en ymmärrä en. vitun emman jäännökset, kuolis pois. en aio huijata enkä valehdella. tyhmää toi on! ja ihan turhaa, siis tollasia juttuja mä just aina teen jotain typeryyksiä millä ei ees oo mitää tarkotusta tai syytä tai mitään. ihan tuulest temmattuja temppuja aina ollu noi. ihan älyvapaita ja tyhmiä eikä niil ees pyri mihinkää vaan ihankun huvikseen tekee jotain typeryyksiä. kun jos ois aikonu se edes huijaa nii ei kai ois laittanu oikeeta sukunimee ja menny oikeeseen tarkkaan osotteeseen. vittu tyhmä, ei mitään järkee siis. niinkun ei nois muutenkaa.

tänää pitäis mennä äitille käymään, meenkin ku oon jo kaks kertaa ollu menos mut perunu. oon kyllä niin turha paska taas ettei mitää rajaa.

eilenki ei kukaan poika ees tullu juttelee tai kukaan muukaan, en kyl ihmettele kun oon tollanen valehtelija ja varmaan siks luotaantyöntävän näkönenkin, ja joku wannabe feikki hipppi. oon ihan paska toisinsanoen. en oo mitään. vittuvittuvittu vituttaa ja hävettää ja kaikkee eikä ketään kiinnosta ei ees mua. olkoot. turhaa mä tännekää kirjotan en ansaitse ees sitä. enkä mitään. oon ruma.
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Ti Elo 18, 2009 5:47 pm

en sit menny vaa vaihteeks vaa makasin kotona enkä tehny yhtää mitään. oon netissä ja luen paskaa tääl paskan keskellä. hyvin menee, ihan vitun hyivn menee taas. en myöskää oo ees ottanu selvää baletista, enkä mistää muustakaan.

ahdistaa. ja kaikki romahtaa käsiin mil hetkellä hyvänsä.

enkä varmaan oo raskaana, ainakaa enää. varmaa virtsatietulehdus. tai munuiais. ja ovulaatiokipuja. oon vaa yliherkkä ja huolestutan ihmisiäö turhaan. masentaa ja itsemurha-ajatukset on täällä taas. helvetin hyvin menee.

kesäkin on loppu ja mitä oon tehny? istunu kotona ja nukkunu kaikki kauniit päivät. tosi hyvä.

ahdistaa. ja paljon!

nyt meen töihin ja sit varmaan tuun kotiin ja luen taas paskaa netistä, ja puhun paskaa mesessä, kaikesta muusta paitsi oikeista asioista. sit en taas saa unta ja pelkään ja meen nukkuu aamulla, sit taas töihin. HYVÄ VITUN HYVÄ! oon vaan elinkelvoton laiska paska. ei voi mitään.
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Pe Elo 21, 2009 6:20 pm

olin töis ja sit nukuin 15h sit olin terapias sit mentii kavereitten kaa yksille. juotii neljä viinipulloo ja hengattiin kiasmalla Very Happy tuli ihan teiniajat mielee, hihii. sit joku poika tuli kysyy lähenkö sen kaa kahville joku päivä, se oli kivaa Smile sit tänää oon yrittäny vähä siivota, pyyhin pölyt ja keräsin tavarat oikeille paikoillee, pesin pyykkii ja siivosin vessan. viel pitäis tiskaa ja imuroida mutten tiiä teenkö nii.

tänää on taiteiden yö jee! haluun nähä ainakin sen kala-akvaariotaivas jutskan. jostain pitäis saada rahaa ku sitä ei oo, vaihteeks.

en tiiä mikä on vikana jos en oo sit raskaana kun on ihme oireita, toivottavasti vaa jotain hormonisekoiluu eikä mikää tulehdus tai jotain. klamydia, PID, munuaistulehdus tai joku.. plääh. ehkä teen viel yhen testin? tosin se ois jo 10. viikko nii eiköhän se ois testis näkyny.. mutkun nännit kipeet, linea negran aavistus mahassa, hassui nipistelyitä ja muuta sellasta. en tiiä. lääkäriinki viel kaks viikkoo..

ny meen suihkuu
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty La Elo 22, 2009 4:11 pm

kauhee krapula ja töihin pitää lähtee tunnin päästä, ihan kiva.
join eilen kolme isoo lonkeroa, pari lisää ja yhen viinipullon. hengattii ulkona ja sit jossain baarissa ja terassilla. nähtii pikkuosa siitä akvaariojutusta, mut ei kokonaan ku ihmiset ei ymmärtäny! mut nii, muuta en sit muistakaa, jotain pikkupätkiä. aina sama juttu kun juo, menee kela poikki iha kokonaan. hups

en haluu mennä töihin! eijeiei..... mut pakko ja ehkä ihan oma vika kun on paska olo, taidan mennä suihkuu vaikka.

pojan näin eilen, mut sit taisin olla sille vähän ilkee, en tiiä miks Sad vittu. ja oon kympin velkaa taas taksikuskille, on se kiva ilman rahaa matkustaa on. ja viiskymppii meni, ei mitään havaintoa et mihin. vittu sekin.

paska olo
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Su Elo 23, 2009 1:25 am

selvisin ja sain kans tietää mitä ollaa eilen tehty. ilmeisesti oltii klubilla oltu tanssimassaki ja joku jätkä oli kuvannu mua järjestelmäkameral ku tanssin Very Happy tanssin yhen homopojan ja sit yhen rokkaripojan kaa eniten, ja jonku kolamnnen ketä yks kaveripoika sit päätti kiusaa vähä Sad no sit alkuillast hengailin sen pojan kaa joka mua kahville pyys, se on kyl ihan kiva tyyppi Smile ja tosi ihastunu muhun. tein paskatempun sille kyl eilen, käskin sen lähtee enkä enää vastannu puhelimeen, en tiiä miks. eilmeisesti Joy ei tykänny siitä ku jonku viestin se sille oli lähettäny, no pyysin anteeks ja asia on ok. sit nähtii osa ilmapallojutust mut ei kokonaa ku muut halus istuskella. ja join viinipullon ja varmaan kymmenen lonkeroo et ei ihme jos oli krapula, nyt alkaa vähä helpottaa. ja kiasmal näin eksän, sen viimesimmän, pyysin siltäki anteeks ja meni iha ok. samaa touhuu se pitää yllä vieläkin, no ei ole enää mun asia. nii sit se kaveripoika tuli tänne yöks ja yritti jotai mut pistin sen nukkuu vaa. oli kyl ihan kivaa eilen Smile mut switchailin aika paljon, jostain syystä. varmaan sen pojan seura sen aiheutti, luulen.

tänää en mee mihinkää mut yks kaveripoika (toinen) tulee käymää täällä.
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Zo lähetetty Ma Syys 07, 2009 3:47 am

palasin
juttu loppu sen pojan kanssa kuka sillon mua kahville pyysi, sen aloitteesta. se sano ettei sen mielenterveys kestä mua, no, voi olla oikeessakin käyttäydyin typerästi taas. yhtenä iltana menin kaveripojan kans baariin ja suututin ensin sen ja toin jonkun toisen miehen kotiin (en sen kanssa mitään tehnyt kylläkään) ja soitin sille pojalle ja ilmeisesti olin haukkunut sitä Sad ja sit seuraavana iltana kun se kuiteskin halus vielä nähä sain jonkun kohtauksen ja heitin sen keskellä yötä pihalle, sitä se ei enää sulattanu. enkä ihmettele miksei, kun kaiken lisäks kohtelin sitä muutenkin aika huonosti, halveksuen ja inhoten. en tajua miks teen niin Sad inhottaa ja hävettää oma itse. no nyt loppu se juttu. kaveripoika tosin on vielä vihanen. ja se ystävä tyttö kuka siitä mun blogimerkinnästä suuttu. tuntuu pahalta kun ihmiset on vihasia mulle mut ite oon aiheuttanut. oon kyl molemmilt pyytänyt anteeksi ja yrittänyt selittää. tosin en oo ihan varma mistä se poika suuttu, varmaan kun en rehellisesti oo sanonut ettei se mua silleen kiinnosta tai ainakin oon sit antanut ymmärtää muuta, väärinhän se onkin..

muuten oon ollut töissä ja vaan kotona. terapiassakin olin ja nyt taas kahen viikon tauko sieltäkin kun terapeutti on lomalla, taas. ärsyttää sekin..

palkka oli vähän parempi mitä luulin, mut ei riittänyt lähellekää kaikkiin laskuihin, vanhemmilta sain onneks vähän avustusta, taas. ja ens palkka pitäis olla ihan hyvä, kun on hyvin vuoroja ainakin seuraavat kaksi viikkoa ja tällä viikolla oli myös. no onpahan niitä laskujakin jo nyt ens kuuksi vaikka kuinka kun oon niitä siirrelly..

eilen olin vahtimassa pikkuveljee päivän kun iskä oli töissä, oli kiva sen kanssa viettää aikaa Smile ja illal kävin parilla, ja ennen kun juna lähti kuuntelin katusoittajaa, sellanen hippipoika joka soitti hyviä biisejä, esim päivänsäde ja menninkäinen Smile oli kivaa se. muuten aika tavallinen ilta, eikä tänää ees ollu krapulaa mikä oli hyvä kun oli töitä ja aika kiire siellä.

tällä tai ens viikolla yritän saada aikaseksi soitettua sinne balettiopistoon ja käytyä niillä kokeilutunneilla, pakko alkaa liikkumaan. tulis parempi olo ja saisi tän vartalonkin kiinteytettyä, nahka roikkuu ja lilluläski :/

lääkärillä kävin, huomenna saan tulokset, klamydian ja raskautestin. papa tulee myöhemmin. sit saan keltarauhaskuurin minkä pitäis saada tuo kierto kohdallee taas. sit alotan taas pillerit. raskaana en luultavasti oo, mut klamydiast en tiiä. ja vaikka lääkäri sano et tuskin on mikään tulehdus niin meen varmaan yksityisellä käymään ottamassa sen veren tulehdusarvon, haluun varmistaa ettei oo mikään alkava munasarjatulehdus kun on noita hassuja tuntemuksia alavatsalla varsinkin toisella puolella. lääkäri tosin epäili et se olisi kypsyvä munarakkaula, mutta eikai se näin montaa viikkoa aiheuttais tuntemuksia, ja tollasta polttavaa tuntoa. no menen tällä viikolla jos ei klamydiaa ole, jos on niin sitten pyydän samalla munasarjatulehdukseen antibiootit, varmuuden vuoksi.

huomenna olisi hoitokokous, äiti ei pääse paikalle ja oikeestaan menisinkin mieluiten yksin, iskä tulee ehkä. mut en tiiä onko se hyvä juttu sitten ja jos haluan keretä töihin ajoissa niin tarvitsisin kyydinkin, enkä kehtaa pelkkää kyytiä iskältä pyytää, voi se sinne tulla sitten jos pääsee.

vituttaa kyl kun toi poikajuttu meni taas noin, etten osaa käyttäytyä tai sanoa suoraan ettei kiinnosta. vaan jään roikkumaan ja sitten oon inhottava koska en siitä' tykkää. pakko oppia olemaan rehellinen ja sanomaan heti kun huomaan ettei kiinnosta, vaikka se toinen tykkäisikin. en sa käyttää ihmisiä hyväks tolleen. enkä kohdella noin. suoraan pitää sanoa, eikä kostaa sille sitten vaikkei pystyiskään. pakko olla rehellinen, ittelleni ja muille. ja ottaa vastuu myös siitä missä tilanteessa oon, mitä tunnen ja mitä se vaatii sitten tekemään. en voi vaan ajelehtia ja kiukutella muille kun ei oo kivaa vaikka se on omalla vastuulla se. enkä saa tosiaan olla kenenkään kaa vaan sen takia että se toinen tykkää vaikka mä en tykkää. sekin on väärin. teen nii monia asioita väärin, varsinkin miesten suhteen. tavottelen jotain hyötyä ja samalla kostoa. typerää tollanen..

eli vastuu ja rehellisyys, pitää olla rehellinen ja suora!

toinen asia että mun pitää muutenkin olla vähän muita huomioonottavampi ihan jokapäiväsis tilanteissa, kun vaikka jos juttelen jollekin. kun yleensä puhun joko itsestäni vain tai sitten annan neuvoja ylimieliseen sävyyn. vitun idioottimaista sekin, ei ole varaa olla ylimielinen ei tosiaan. pitää oppia kuuntelemaan ja puhumaan vaikka tavallisista asioista. ja vaikka oliskin jokin neuvo, tai ei ees neuvo vaan ehkä ehdotus, niin se pitää sanoa nätisti eikä jotenkin ylhäältä, koska sillon se tuntuu vaan inhottavalta siitä toisesta. tuotakaa en tiiä miks tota teen, okei itsekeskinen ja ehkä itsekäskin oon ja siitä yritän päästä eroon kokoajan, mut miks ylimielinen? kun jos vaikka jotain oliskin hyvää sanottavaa nii se kaikentietävä tai holhoova ja ylimielinen tyyli tekee sen ihan tyhjäks, ja on sinällää vaan oman itsensä ajattelua, itsekeskeisyyttä sekin. ällöttävä olen..

miks mä oon tällanen en kestä, vihaan itseeni...mun täytyy muuttua. pois toi itsekeskisyys, itsekkyys ja omahyväisyys. vääränlainen ylpeys.. se on inhottavaa, onneks ees omatunto ees jälkikäteen vähän toimii, tiiän että on väärin olla tollanen ja haluan muuttua. mut miten? kun kyllä mä oikeasti välitän, mut sit jotenkin se menee noin, ärsyttävää.. oon ruma ihminen kyllä. tai hiton rumia puolia mussa on ainakin, niille täytyy tehä jotain heti.

joo taitaa riittää taas tälle päivälle, oksettava oon ja ihmettelen et jos joku tätäkin taas lukee ettei oksenna. mä ainakin nii tekisin, mut oikeesti en mä tällanen halua olla, tai aio. mä muutun.
Zo

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa