Turvapaikka

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Turvapaikka

Viesti  piikkilankaa lähetetty Ke Syys 16, 2009 1:52 am

Höpsis, kiitos kovasti, ja luulen, että sinulla on taakkaa kyllä omastakin takaa riittävästi. Miksihän muuten usein tulee sellainen tunne, että tekisi mieli ottaa joltakin toiselta kipu pois, itselle, vaikka ei oikein selviä omankaan kanssa...?
Hanski kiitos.
Murena, kyllä se lämmittää, että on kohtalotoveri olemassa. Luen kyllä sinun päiväkirjaasi, mutta en ole saanut kirjoitettua mitään.

Koomailua suurin osa päivästä taas. Jossain välissä kauhealla tuskalla pesin pari lautasta ja kattilan, ja laitoin ruokaa. Ja makasin taas pihalla hetken, samalla tuloksella kuin eilen. Miksi sen pitää olla näin, että mitä kauniimpi päivä, sen pahempi olo?? Kesällä sama juttu. Olen nytkin nämä kaikki kauniit syyspäivät maannut sängyssä verhot kiinni. Ja että inhotan itseäni!!

Tämä ei ole elämää. Tämä on yhtä helvetin hengissä säilymistä. Tähän olisi tultava muutos. Minulla olisi halu selvittää elämääni, kaivella sisintäni, käydä läpi koko helvetti, mutta aivan varmaa on, etten pysty siihen yksin. Enkä myöskään tällä terapiatahdilla. Minä tarvisin tiivistä terapiaa. Kaikki olisi helppoa, ellei minulla olisi nyt niin hyvä terapeutti, hän tuntuu juuri oikealta, no, vaihtoehtojakaan ei oikein ole kyllä...mutta siis äh, en tiedä. Hän on ensimmäinen, jonka kanssa minulla on tunne, että pystyn ylipäätään puhumaan, ja että tulen ymmärretyksi! Ja sitten ei ole aikoja. Ja minusta aivan ehdottomasti ei ole vaatimaan mitään. Ei kertakaikkiaan ole. Joten en tiedä todellakaan mitä tehdä. Koska vallitseva tunne on, etten selviä. Eikä tästä, tai mistään muustakaan, tule mitään.

Ei tästä valveillaolosta tule mitään, pari tuntia maksimissaan kerralla, sitten olo on jo sietämätön, niin nytkin. Menen nukkumaan ja toivon, ettei huomista tule. Vittu.
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Turvapaikka

Viesti  piikkilankaa lähetetty Ke Syys 16, 2009 9:21 pm

Lohkesi hampaasta iso pala. Viisaudenhampaasta. Toisesta on lohjennut puolet jo yli vuosi siitten... Luultavasti pakko soittaa suomenna hammaslääkäriin. Pelottaa niin, että oksettaa. Reikiäkin on monta. Kaikki hampaat on hajalla, kun syön jatkuvasti karkkia, en jaksa huolehtia enkä uskalla mennä hammaslääkäriin. Tämä asia tuntuu sellaiselta, etten vain selviä. Tämä pakokauhu mikä liittyy hammaslääkäriin, on jotain silmitöntä. En pysty edes ajattelemaan sitä. Enkä oikein tiedä edes miksi se on näin.

Loistava päivä muutenkin. Kävin kaupassa ja törmäsin tuttuun myyjään enkä ehtinyt pakoon. Tunsin itseni niin iljettäväksi. Hiukset pesemättä ja hikinen ja saastainen olo. Ja typerä olo.

Pelottaa.
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa