Betakin osallistuu päikkyilyyn

Siirry alas

Betakin osallistuu päikkyilyyn

Viesti  eBeta lähetetty Ti Syys 08, 2009 9:01 pm

Kun tänne on jotenkin helpompi kirjoittaa kuin "oikealle" tukarille, päätin minäkin aloittaa.

Tänään metsästin kissojen ja koirien kanssa pölypusseja vanhaan imuriin. On kätevä puolukoiden perkaamisessa, semmoinen tötteröjuttu vain ja imuri siihen. No, löysin sitten kolmannesta liikkeestä, joka oikeammin on huoltofirma. Yhtäkkiä vaan keksin, että tuollahan niitä voisi olla, jos missään! Jess!

En ole tarvinnut opamoxia kolmeen päivään. Hyvä minä! Muutenkin käytän tosi säästeliäästi, ainakin yritän. Yöksi on kuitenkin otettava 25 mg Ketipinor, en ainakaan vielä uskalla kokeilla ilman. Vaikka ei ole pakko nousta kukonlaulun aikaan aamulla, mutta haluan, että nyt saavuttamani unirytmi säilyy. Ajoissa nukkumaan (viimeistään klo 22) ja ajoissa ylös. Yleensä herään klo 6 - 7. Tai herään aikaisemminkin, mutta saan vielä nukuttua hiukan.

Isäntä lähti puolukkametsään. Mielestäni niitä on jo riittävästi, ellei liikaakin, mutta hän tykkää kulkea metsässä muutenkin. Tuttavaperheen isännän kanssa joskus (ja ehkä nytkin) menevät ihan vaan sen takia, että saa kulkea metsässä. Minusta kun ei ole enää metsään tämän jalan takia. Kaatuisin kumminkin ja olisin koko ajan hidasteena. Viihdyn kotona. Ah!!! Kiva kun saa vedota jalkaan kun laiskottaa...

Viimeinen muokkaaja, eBeta pvm Ke Syys 09, 2009 3:39 pm, muokattu 1 kertaa
eBeta

Viestien lukumäärä : 41

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Betakin osallistuu päikkyilyyn

Viesti  Chaos lähetetty Ke Syys 09, 2009 1:43 am

tervetuloa päikkyilemään
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  eBeta lähetetty Ke Syys 09, 2009 5:34 pm

Ööh, päivä on jo puolessa enkä ole saanut juuri mitään aikaiseksi. No tuulikaapin imuroin tuolla puolukkaimurilla, nyt pelittää hyvin kun on uusi pussi ja isäntä poisti letkusta epämääräisen tukkeuman. Mutta tuo kallis allergiatestattu imuri on todellakin paljon parempi.

Se ukkeli lähti taas metsään. ((Niin, tiskasin toki äsken. En tykkää yhtään tiskeistä altaassa/pöydällä.)

Ei olisi suuri ponnistus, jos imuroisin koko asunnon. Mutta teen sen sitten, kun kaikki puolukat on perattu jne.

Kävin viinakaupassa. Tässä voisi vähän tissutella, en ole vähään aikaan harrastanutkaan.

Eilen ostin Ketokonazol-shampoota, koska päänahka on ihan karstaisen ihottuman peitossa. Ei sellaista "oikeaa" hilsettä, tämä nimittäin jumittuu päänahkaan ja kutiaa. Mutta jo ensimmäisen käytön jälkeen kutina helpottui. Naamaihottuma eli perioraalinen dermatiitti alkaa helpottaa tetrasykliinikuurin myötä.

Haluaisiko joku ison pinon Mikrobitti- ja Tietokonelehtiä? Postikulut maksamalla saisi. Sähköpostiosoite on se vanha: bettan60@musiker.nu .Siinä on kohtuullisen tuoreita lehtiä, enkä haluaisi viedä niitä keräykseen.

kaikkea hyvää teille kaikille!
eBeta

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Piita lähetetty To Syys 10, 2009 1:59 pm

Tulin vastavierailulle! Luulin, että olin jo käynyt sun päikyssä kirjottelemassa, mutta näköjään en.

Minä noukin kesällä mustikoita hirvittävät määrät. Puolukoita ei tuossa lähimetsässä juurikaan ole ja kauemmas en jaksa lähteä. Ostan puolukoita torilta, jos jaksan raahautua sinne, mikä on vaikeaa ellei jopa mahdotonta.

Ni ja tukari hyyty kokonaan eilen, mutta tarvitaanko sitä edes enää? Kun on meillä tämä.
Piita

Viestien lukumäärä : 177

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  eBeta lähetetty To Syys 10, 2009 4:17 pm

Kyllä mulla tukari toimii, mutta eipä ole tullut siellä juurikaan roikuttua nyt. Tämä tuntuu jotenkin kotoisammalta.

Tässä mietin, mitä ryhtyisi tekemään. Ylös olen noussut kyllä jo seitsemän maissa. No, jotain pientä olen saanut aikaiseksi, vaihdoin pöytään "uuden" liinan, siis vanhan uusiokäyttöön. Tiskailin, ajattelin katsoa Sairaalan viimeisimmät jaksot. Posti tulee varmaankin reilun tunnin kuluttua, siis päiväposti, lehti tulee jo aikaisin aamulla. Onneksi postilaatikot ovat aika lähellä, pääsen sinne ilman keppiä.

Mies lähti perunannostoon. Ihan omaa kasvimaata meillä ei tässä rivitalossa ole, mutta tuttavan pellolla saamme viljellä. No, kukkapenkin kupeessa kyllä kasvaa porkkanaa kotonakin...Olen kova porkkananrouskuttaja.

Näin eläkeläisenä on kivaa, ettei ole velvotteita liian kanssa. Tekee sen, minkä jaksaa ja viitsii. Onneksi mieskin on aika vapaamielinen, ei ole mitään määrättyä siivouspäivää jne. Muuten täällä on siistiä, mutta nuo saakelin villakoirat tuppaavat joskus häiritsemään. No, enimmät kun kaapii pois, taas näyttää aika hyvältä. Imurointi on maailman vastenmielisintä puuhaa.
eBeta

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa