lepakoita tapulissa...

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

lepakoita tapulissa...

Viesti  höpsöliini lähetetty Ma Elo 10, 2009 1:48 am

Rakas päiväkirja...
heh pakko aloittaa edes tämä kirjoitelma näin Laughing
PussaTA TEKISI MIELENI SITÄ, JOKA (dam capslock) keksi aloittaa vara-tukarin.
En ole osannut kirjoittaa minnekkään muuaalle ja tuntuu että kirjoitettavaa, siis purettavaa olisi ollut viime päivinä vaikka kuinka ja paljon!

Mikä tilanne mahtaa olla varsinaisen tukarin kanssa? siellä on meinaan pienoinen pala minun historiaani, enkä haluaisi sen häviävän taivaan tuuliin!

Miehen kanssa jälleen keskusteltiin tänään...
...jos minä olisin toisenlainen, niin kaikki olisi hyvin...
Mitä siihen voin sanoa?
Anteeksi olemassaoloni!

Tähän täytyykin taas totutella. Ja tunnustan että heikkouteni on kaikki noi hymiöt Embarassed
höpsöliini

Viestien lukumäärä : 125

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: lepakoita tapulissa...

Viesti  Helmis lähetetty Ma Elo 10, 2009 2:03 am

Heips Very Happy

Kiva nähdä sinut täällä!
Tukarin etusivulla luki tänään, että huoltotyöt jatkuvat ja ylläpito ilmoittaa heti, kun tiedetään aikataulusta tarkemmin.

Mulla jatkuu huomenna terapia lähes kahdeksan viikon tauon jälkeen

cheers
Helmis

Viestien lukumäärä : 48

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Maranata lähetetty Ma Elo 10, 2009 10:26 pm

Hei Höpsöliini!

En ole ennen eksynyt päikkyysi. Kökkömies joka ei kelpuuta sellaisena kuin on. Psykologiani lainaten: mikään ei ole absoluuttisen hyvää. Epäilen kyllä hänen sanojaan suuresti, sillä tiedän, koska olen kokenut, että absoluuttista hyvääkin voi olla.
Maranata

Viestien lukumäärä : 48

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  elzukka lähetetty Ti Elo 11, 2009 1:29 pm

Heips Höpsis Rolling Eyes
Pääsinpä vihdoin tänne. En aluksi älynnyt lukea aktivointi-kirjettä loppuun sati ja ihmettelin, mix mua ei hyväksytä...

No. onpas tuttuakin tutumpi aihe tuo, että kun sinä vaan olisit sellainen ja sellainen, niin kaikki olisi hyvin rendeer

Milloin teillä alkaa koulu? Meillä alkoi tänään. Siis kuopus meni seiskalle ja Teini tokaa vuotta luokioon. Onneksi sain ne jo matkaan. Hiukka tuota nuorempaa jänskätti. Mua ei enää ollenkaan, mutta kylläkin silloin 4 vuotta sitten, kun Teini oli siiinä vaiheessa.

Olen saikulla syyskuun loppuun asti. Voitais varmaan nähdä taas jossain vaiheessa? Sä voisit tulla vaikka vaihteeksi tänne päin, jookos?
elzukka

Viestien lukumäärä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  piikkilankaa lähetetty Ti Elo 11, 2009 4:03 pm

Ihan sama juttu, halata tekisi mieli sitä, joka tämän varatukarin keksi, minullakin on ollut oikein kriisi, kun en ole tukarille päässyt kirjoittamaan. Ja jotenkin niin ihanaa löytää täältä kaikki! Ja samaa olen kauhulla miettinyt, pitkä pätkä on elämää ja mietteitä päikyssä tukarilla, onhan ne tallessa... ?
piikkilankaa

Viestien lukumäärä : 91

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ti Elo 11, 2009 4:07 pm

EIIIIIH; kirjoitin piiitkän kirjoituksen ja nyt sitä ei ole missään, vaikka ihan varppina näin kuinka se lähti ja tuli tänne Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ke Elo 12, 2009 2:09 pm

Helmis, kiitos sinulle johdatuksesta tänne sivustolle Very Happy Miten meni tauon jälkeinen terapiakäynti? Tunnustellessa?

Maranata, kiitos. Ompa hyvä kuva!

Elzukka, onpa kiva kuulla sinusta!!
Ja oikeasti voisin ajella sinne teillepäin! Kunhan saan lasten lukujärjestykset ja tämä arki tästä lähtee rullaamaan!

Piikkis, ihanaa, että sinäkin löysit tien tänne!

Lapsoset lähtivät sitten kouluun! Minne se kesäloma luikahti? Niin mukavasti opittiin nukkumaan aamuisin pitkään, ja nyt se on pois pyyhkäistyä, muisto vain Wink

Pirpana meni tokalle luokalle ja poika jo 5.lle. Sain saattaa koulun pihalle asti, ja kyllä ne ekaluokkalaiset olivat taas pieniä isojen reppujensa alla!! Kurja vaan että sataa vettä!!
Eilen pistin lapset kynä ja kumi sulkeisiin ennenkuin lähdimme Tiimariin täydentämään varastoja. Ei ole muuten Tiimari enää mikään halpa paikka ostaa kyniä ja kumeja!! Tai sitten minulla on vaan rahat ihan loppu silent

Kirjoitin tänne eilen pitkät pätkät ja johonkin bittiavaruuteen se hävisi Evil or Very Mad

maanantain terapia meni taas itkuksi. En jaksa ymmärtää itseäni, enkä jaksa toivoa kun toivottomuus on ainut asia näköpiirissä Sad
terapeutille ihmettelin ääneen, kunpaan minun pitäisi satsata, parisuhteeseen vaiko itseeni, niin hän sanoi, että ehdottomasti itseeni. Miten minä sen osaan tehdä??

Maanantaina olimme viimeisellä huvipuistoreissulla. oli ilmaiset liput, niin ei niitä raaskinut jättää käyttämättä. Koko 1,5 tunnin automatkan minua ahdisti. Vaikka auton ilmastointi puski kylmää ilmaa kokoajan, niin minä kärvistelin hiestä märkänä. Samoin ensimmäinen tunti perillä meni aivan kauhussa, en saanut syötyäkään mitään, kun hampaat löivät loukkua!
Sitten tuttavapariskuntaki ehti perille ja olo helpottui.
Mutta kärsin itse tästä aivan valtavasti! Ei tämmöinen ole elämää! Ihmisarvoista elämää!!

Taidan kirjoittaa liian pitkiä sepustuksia, kun tämä teksti ei näy tässä näytöllä. Ärsyttävää bounce

Ja kyllä tämä hymiöiden käyttä tästä varmaan tasaantuu... ne ovaan niin ihkuja Razz What a Face
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  piikkilankaa lähetetty Ke Elo 12, 2009 3:32 pm

((Höpsis)) Kuinka järjettömän iloiseksi voikaan tulla siitä, että saan taas lukea päikkyäsi Very Happy

Kunpa vain voisin jotenkin helpottaa elämääsi...antaa vähän toivoa, jotakin. Tämä on melkein kamalinta, kun kotona on vaikeaa. Siis siellä, missä pitäisi voida toipua ja parannella, levätä, saakin olla varuillaan ja käydä taistelua. Missä silloin on se turvapaikka? Ja puoliso, jonka pitäisi tukea, haavoittaakin.

Voimia.
piikkilankaa

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ke Elo 12, 2009 8:14 pm

Rakas piikkis, sinä helpotat suuresti elämääni ihan vain olemassaolollasi! Kommenttisi päiväkirjaani ovat nimittäin minulle todella tärkeitä Very Happy

Minä varmaan raahaan viimeisillä voimillani lapsiani kaikenmaailman paikkoihin, koska haluan varmaan alitajuisesti korvata heille sen, että olen tälläinen!
En voi jättää Tiimari-keikkoja toiseen päivään, koska minulla ei ole varaa tuottaa heille yhtään enempää pettymyksiä Crying or Very sad

Huokaisu.

Nyt on lasten tämänpäiväiset koulukirjat päällystetty. Onneksi kontaktimuovit ovat parantuneet siitä ajasta kun itse olin koulussa!
Poika sai jo lukkarin, tyttö saa vasta huomenna. Voi kun olisi saanut hänkin jo nyt!
Lukujärjestysten mukaan nimittäin menee myös minun elämäni.
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty To Elo 13, 2009 1:46 pm

Huomenta!

Toinen aamu lasten kouluunmenoa selvitty, huh. Meni mukavasti, ei tarvinnut hoputtaa eikä nalkuttaa. Toivotaan, että jatkuisi piiiitkään näin!
Pirpana on tarkka vaatteistaan, että mitä voi laittaa päälle ja mitä ei. Ja tälle touhulle ei taida tulla loppua... Rolling Eyes
kamalinta on ollut kuunnella jostain vaatteesta, että "en voi laittaa kun näytän lihavalta..." Ja pirpana on aina ollut pieni, niin pituudeltaa kuin kooltaankin! Joten olen sanonut, että noita kommentteja en halua kuulla itsestään enkä toisistakaan.
Rankkaa tämä naisena oleminen pig

Näin viimeyönä unta, että olimme lomamatkalla ja minun oli aika pakata kotiinlähtöä vasrten. Vaatetta ja tavaraa oli ihan kamalasti, enkä meinannut saada niitä mahtumaan mihinkään! kaivoin hotellihuoneen kaapeista meidän omia lakanoita ym ym. Ja lopuksi mitkään vaatteet eivät mahtuneet päälleni kun tuli kotiinlähdön aika... Noh, se kuvastaa kyllä tämänhetkistä tilaa Embarassed Jäi tuo herkuttelu kesällä hiukkasen päälle...

Terapeutti muistutteli eilen syksyn lomistaan. Ei olisi saanut sitä vielä tehdä... minä kun rupean turhan aikaisin sitten suremaan sitä yksinjäämistäni! Hän sanoi vielä, että syyskuun lomaviikon lisäksi hänelle tulee tässä syksyllä toinenkin viikon poissaolo, minkä ajankohtaa hän ei ihan vielä tiedä... Juuri tämmöiset epämääräiset poissaolot ovat pahoja, koska niiden pituudeksi voi todellisuudessa tulla vaikka kuinka pitkä aika... Crying or Very sad

Minä en ole kyllä yhtään valmis alkavaan syksyyn! En todellakaan!!
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  toivotonko lähetetty Pe Elo 14, 2009 6:46 am

Kävin. Kommentoin myöhemmin lisää zzz
toivotonko

Viestien lukumäärä : 171

Näytä käyttäjän tiedot http://irc.galleria.net

Viesti  höpsöliini lähetetty Pe Elo 14, 2009 7:40 pm

Toivis Very Happy Onkin ollut jo ikävä sunny

Kamala, kamala tämä viikko. Voi kun olisi jo sunnuntai-ilta ja saisin laittaa kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja huokaista!
Pirpanan harrastuksen merkeissä on kaikenlaista toimintaa ja tietty minä olen niitä järjestelemässä! Kun en osaa sanoa EI Crying or Very sad
Stressi ja paine on hirmuinen ja miljoona asiaa hoidettavana ennen ja tilanteen tullen... Aaaagh Mad

Tänään terapiassa...
...
...Tuli puheeksi nämä minun itsari-ajatukseni.
terapeutti kysyi, että ilmeisesti tässä asiassa luotan häneen, kun jotain asiasta kerron,
mutta miksi en voi luottaa siinä asiassa, että hän uskoo paremman vielä koittavan.
En osannut selittää miksi en siinä asiassa kykene luottamaan. Yritin kyllä.
Koin hänen hermostuneen ja närkästyneen.
Sanoin, etten puhu sitten tästä asiasta enempää...
Minä olen jollain tavalla pettynyt.
Olen myös vihainen.
Ärsyyntynyt.
Koen että tästä aiheesta minulla ei ole lupa puhua terapiassa.
Koen jääväni nyt yksin Sad
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty La Elo 15, 2009 12:50 am

Mitäs pidätte kuvasta What a Face

Ihan kuin minä What a Face What a Face
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  piikkilankaa lähetetty La Elo 15, 2009 1:10 am

^ No minä en ole sinua livenä nähnyt, mutta ihan sympaattiselta vaikutat tuossa kuvassasi Laughing

Oikeasti tosi kurjaa, että sinulle jäi noin kurja olo terapiasta. Toivottavasti pystyt seuraavalla kerralla puhumaan siitä.

Kovasti jaksamista!
piikkilankaa

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty La Elo 15, 2009 10:26 pm

Piikkis, kiitos sinulle! Jeps, kuvassa näkyy kuinka höyry nousee korvienvälistä Laughing Luulen että terapeuttikin palaa aiheeseen maanantaina. Itse olen vielä hiukkasen epävarma näissä asioissa... En siis vieläkään ole sisäistänyt sitä, että terapia on OIKEASTI minua varten!!

Pirpanan tämänpäiväinen tapahtuma meni yli odotusten ja minä jaksoin hymyillä!
Nyt olen hörpännyt yhden siidun drunken ja toivon että sen voimin saan karistettua tämän päivän hartioiltani ja jaksan huomisen vielä!!
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ma Elo 17, 2009 6:36 pm

Jahans,
se on viikon eka terapiakäynti takana. Ja enpä juuri saanut sanottua mikä miletä painaa.
Syynä ei ollut se, etten olisi uskaltanut vaan en oikein osannut selittää mikä asiassa niin syvästi minuun koski.
Ja huomasin olevani hirmuisen varautunut.

Kun istuin autooni parkkipaikalla mieleni syvyydestä nousi lause...näin siinä käy kun luottaa toiseen!!
Eli koen että olen paljastanut terapeutille syvimmät tuntemukseni ja koen tulleeni torjutuksi Crying or Very sad

Jos ja kun rupean asiaa selvittämään, hän sanoo, että hän ei ole tarkoittanut mitään sellaista. Sehäm siinä onkin, kun se on vain minun tuntemukseni. Enkä nyt tiedä mitä tehdä sen kanssa. Enkä tiedä mitä tehdä minkään muunkaan asian kanssa... Question No
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  piikkilankaa lähetetty Ti Elo 18, 2009 1:08 am

*Halaa Höpsöliiniä*
piikkilankaa

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  elzukka lähetetty Ti Elo 18, 2009 8:00 pm

Heipsan Höpsikseni Smile
Minä olen sinut livenä nähnyt ja tiedän sinun olevan huomattavasti kauniimpi kuin tuo avatar-otuksesi. Joskin se jotekin kuvastaa varmaan sinuns sisäistä silun tilaasi. Ikävää tuo, ettet edelleenkään tule oikein ymmärretyksi siellä terpalla. Mutta olen varma, että kyllä sekin vielä tapahtuu, ajan kanssa. Uskotko?

(((Voimahaleja Sinulle Ysätäväni)))
elzukka

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ti Elo 18, 2009 11:43 pm

Piikkis, kiva kuva Very Happy

Elzukka, MIKÄ KUVA! Shocked heh hee!
onneksi ei ole näköinen Laughing
Niin, en tiedä sitten että enkö tule ymmärretyksi vai enkö ymmärrä itseäni tippaakaan! Veikkaan kyllä että vika on minussa. Miten kukaan voi minua ymmärtää kun en saa selitettyä! Terppa tuskin on ajatustenlukija!

Perkule, pyykkikone laukesi viikonloppuna.
uuden hankin tänään ja nyt olen sitten köyhempi kuin kirkonrotta. Kait nuo muutkin vempaimet rupeavat sitten pikkuhiljaa hajoilemaan!
ja kyllä voi kertyä pyykkiä, kun ei useampaan päivään pysty pesemään Rolling Eyes

Huomenna on aamusta palaveri, missä psykologi kertaa testin tulokset lääkärin ja terpan, niin ja itseni, läsnäollessa. Huoh, en jaksaisi. Toivotaan että palaverista ei seuraa mitään huonoa...

Hiukset on päässeet kasvamaan totaalisesti ulos muodostaan ja kampaajan aika on vasta viikon kuluttua! Nyt on todella Bad Hair Days!

Lapset ovat viikon jo tallanneet koulutietä. Kaitpa tämä kohta muuttuu rutiiniksi.
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  toivotonko lähetetty Ke Elo 19, 2009 12:24 am

Tsemppiä palaveriin.
Mutta älä leikkauta sitä tukkaa, please queen
toivotonko

Viesti  höpsöliini lähetetty Ke Elo 19, 2009 12:53 am

(((Toivis)))

Taidan tarvita onnenkeijua okapäälle huomisaamuksi, senverran jännittää pale
Minä olen surkea noissa tilaisuuksissa. Pystyn pälättämään small talkkia, mutta kun pitää vastata miten voi tai mitä minulle kuuluu, se onkin jo vaikeaa! Niin helposti tekisi mieli vastata vain, että "mikäs tässä... eipä ihmeempää"

Ompa outoa kun uudessa konosessa on niin paljon pesuvaihtoehtoja! Menee ihan sormi suuhun... Olisi vissiin pitänyt hankkia pesusoikko ja pesulauta...
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  elzukka lähetetty Ke Elo 19, 2009 4:51 am

Mulla muuten on alakerran varastossa sellanen vanhanajan pyykkilauta kaiken varalta. Jos vaikka sähköt menee tai jotain... Minusta ei kyllä nyt ole sinulle apua huomiseksi, kun itse olen samassa pulassa, paitsi että mulla on ne esimiehet siellä paikalla myös. Sepä se on paha kun joutuu miettimään ja kertomaan omasta voinnista. Mitä minulle kuuluu, miten minä voin. Mehän kysytään sitä vaan aina muilta. Mitäs väliä meidän voinnilla on. Eihän siitä nyt kukaan ole edes kiinnostunut. Mutta Höpsis, nyt on sun vuoro ja sun aika: sinä olet se keskipiste. Sinä saat kertoa mitä sulle kuuluu ja miten juuri sinä voit.

Itse ajattelin vetää huomenna hyvin matalaa profiilia. En allekirjoita mitään, mihin en ole valmis, pyydän miettimisaikaa jokaiseen asiaan ainakin seuraavaan päivään ja pyrin käyttäytymään asiallisesti ja rauhallisesti. Omasta voinnistanihan en siellä paljon puhelekaan, kun siellä on ne pomot paikalla. Niille ei kuulu pätkän vertaa mun vointini.

Mutta jaksuja sulle Höpsis huomiseen. Olet mielessä kuitenkin Smile

Pst: Kuulostaa hyvältä toi syyskuu Smile
elzukka

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  toivotonko lähetetty Ke Elo 19, 2009 5:15 am

Muistelisin lapsuudesta että meilläkin oli pyykkilauta. Tosin oli pesukonekin ihan pienestä asti. Alussa sellainen peritty käsilinkousmalli.
Nyt pesetän edelleen äidin luona tai pesen käsin. Liian pieni kylppäri, jossa ei huvita kompuroida ja kolautella itseään.

Hali I love you
toivotonko

Viesti  höpsöliini lähetetty Ke Elo 19, 2009 12:47 pm

Huomenta!

Yllätyksekseni olinkin jo täällä scratch Heh, sen siitä saa kun ei kirjaudu illalla ulos!!

lukaisin aamulla, siis äsken psykologin kirjoittaman kolmisivuisen yhteenvedon tutkimuksesta. En osaa sanoa siitä oikein juuta enkä jaata. Olen tutkimustuloksista osittain samaa mieltä, joistain kohdista taas sitä mieltä, että aikas pienellä tutkimuksella tehty päätelmä. olen siis edelleen skeptinen noita tutkimuksia kohtaan. Suspect
Mutta mitään "väärää" minusta ei ole.
Minulle suositellaan terapian jatkumisen lisäksi ryhmämuotoisia juttuja cyclops Mihinkäs marttakerhoon pitäisi liittyä...

No anyway, aamupalalle ja surman suuhun... (jännittää !!!!)
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  höpsöliini lähetetty Ke Elo 19, 2009 12:54 pm

ainiin, täytyypi kirjata uni ylös ennekuin unohdan...

Olin jälleen mökillä ja karhu vaani minua. Unessa yritin epätoivoisesti päästä sitä karkuun ja se vain raapi mökin seinälautoja. Ja minä en saanut ovia lukkoon.
Juoksin autoon turvaan ja jälleen sama ongelma, ovet eivät mene kunnolla kiinni enkä saa niitä lukkoon...

Karhut ja sudet ovat usein läsnä unissani, mitäköhän ne oikein edustavat??
höpsöliini

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa