Yksinäisten otusten kerho

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Yksinäisten otusten kerho

Viesti  tavis09 lähetetty To Syys 10, 2009 1:50 am

saima...onneksi olkoon rouva!! cheers (en tiedä mitä toi hymiö tekee mutta toivon sen taputtavan käsiä!)

Ai sinä tulit tänne googlen kautta,minä kävin siellä suomi24:n sivuilla ja joku mainosti tästä foorumista.Täällä olikin sitten jo paljon tuttuja...täältä meiltä oli jo sannikka tullut ja myöskin Chaos.

Oletko kotiutunut hyvin jo sinne uuteen kotiisi?Entä oletko ollut kotosalla vai löytänyt työtä?

Joku muuten tuolla yleisellä puhui että entinen tukari olis jo avattu...en ole käynyt katsomassa mitä sinne kuuluu.

Minulle kuuluu samaa vanhaa...olotilat vain muuttuu tiuhempaan tahtiin ja oireet ovat loivempia kuin ennen.Sopii hyvin mulle...=)Jos vaikka masentaa niin alan jo luottaa jo siihen että se muuttuu johonkin päin piakkoin.Nyt parina päivänä on väsyttänyt jostain syystä juuri ruoka-aikaan...ei meinaa jaksaa liikuttaa leukojaan,hih.Tänään oli pakko mennä nukkumaan hetkeksi niin jaksaa olla illan taas hereillä.

Lämpimiä syyspäiviä toivottelee tavis!
tavis09

Viestien lukumäärä : 31

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  tavis09 lähetetty To Syys 10, 2009 1:59 am

Niin ja sannikalle paranemishalaus...pysy nyt punkan pohjalla niin kauan että paranet!! I love you Ohos...tuuri näköjään tosiaan teillä jatkuu jollei tää nyt ole jo toinen tuuri=)Siinä tapauksessa lojahtaa vielä yksi jos se menee niin ettei kahta ilman kolmannetta.Se jää nähtäväksi...joka tapauksessa se ottaa päähän kun tuntuu että kaikki hajoaa vuoron perään.

Vielä saimalle;Hyvä että aloitit ne lääkkeet ahdistukseen...alkoholi ei ole pitemmän päälle ihan paras lääke siihen vaivaan.Alussa se tuntuu auttavan mut myöhemmin se muuttuu ja alkoholi vain pahentaa ahdistusoireita.Sivuvaikutukset voi pitemmän päälle jäädä poiskin.
tavis09

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  saima lähetetty To Syys 10, 2009 3:18 pm

Mä oon kotiutunut jo ja löytänyt harrastuksiakin paikallisesta kansalaisopistosta sekä yhdeltä jumppasalilta. Kansalaisopisto tosin alkaa vasta ensi viikolla. Samoin sain kelan rahoituksen ryhmäterapiaan, mistä olen tosi kiitollinen. Se jotenkin tuntuu siltä että on tarpeeksi arvokas autettavaksi. Ryhmäterapia on Turussa, joten tulee kerta viikkoon matka sinne. Tuo rahoitus ei ollut mikään itsestäänselvyys, koska olen yksityisterapiapuolella käyttänyt kelan resurssit omalta kohdaltani. Mutta joko ne ei huomanneet tätä kelassa tai sitten ryhmäterapiaa tuetaan erikseen.

Työttömänä olen nyt. Se on kyllä tuntunut aika hankalalta. Oon vielä sellaisessa kassassa, jossa on ilmeisesti puolen vuoden jono, ennen kuin tippuu yhtään rahaa. Nyt oon odottanut kolmatta kuukautta. Ootan että mun vanhassa työpaikassa tulis yksi työ hakuun, tosin tulee ihan tolkuttomat työmatkat. Toinen vaihtoehto ois opiskella. Saisin opiskella ansiosidonnaisella niin kauan kuin sitä autuutta kestää. Meen huomenna käymään työkkärissä tutkimassa noita mahdollisuuksia.

Sannikalle paranemisia! Ja toivottavasti oot, Tavis, jo parantunut ampparipistostasi!
saima

Viestien lukumäärä : 6

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  sannikka lähetetty To Syys 10, 2009 6:33 pm

Onnea, Saima, rouvuutesi johdosta Very Happy . Meillä meni tämän vuoden hääpäivä molemmilta ohi. Jotenkin muistamme sen päivän, kun tapasimme, mutta hääpäivää ei vaan muisteta.

Sinulla on muutenkin mukavan kuuloisia uutisia. Uusia harrastuksia ja ryhmäterapia. Kyllä se siitä lähtee. Ja toivottavasti saat sieltä työkkäristä eväitä tulevaisuuden suhteen.

Olo on jo vähän siedettävämpi. Ihan pahaa teki aamulla, kun katsoin ikkunasta ulos. Aurinko paistoi täydeltä terältä. Pakko päästä ulos! No, kävin pyörällä kaupassa (7 km). Vähän otti voimille, eli ei vielä ihan kunnossa. Ensi viikolla alkaa jumpat, joten alan olla jo melko malttamaton.
sannikka

Viestien lukumäärä : 32

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  tavis09 lähetetty Pe Syys 11, 2009 2:33 am

Kiva kuulla että kaikilla menee hyvin...jotenkin te ootte tulleet mulle niin tärkeiksi että "siviilissäkin" monesti mietin että mitäköhän jollekin kuuluu jne.

Mullakin menis ihan hyvin jos ei olis tätä väsymystä...tänään nukuin taas pikku päikkärit 18-20.30 varmistaakseni vaan ettei illalla saa ihan heti unta. Shocked

Mutta,kuten muutkin oireet tämäkin menee ajallaan ohi vaihtuakseen johonkin muuhun.Niin ja onhan normijaksojakin joskus niin että ei tää niin pahalta tunnu loppujen lopuksi.Jos näin jatkuu...

Isäntä toi eilen taas pussillisen kantarelleja,tein niistä niin ison satsin kastiketta että syödään sitä huomennakin vielä.Nami.Niin ja tänäänkin näkyi olevan joku pussi heillä matkassa kun tulivat koiran kanssa metsästä,ne sienet on varmaankin kotiinsa menossa.Pakastaminen ei meillä käy kun on arkku pullollaan marjoja.
tavis09

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  saima lähetetty Pe Syys 11, 2009 3:25 am

Joo mäkin löysin muutaman kanttarellin tänään. Ja suppiksia on myös jääkaapissa. Me ollaan tehty loppukesän aikana varmaan jo 6 mustikkakukkoa, kun sellainen (jälki)ruokalaji keksittiin. Tosi hyvää - ja siihen saa uppoamaan litran mustikoita, joita vieläkin on metsät pullollaan.

Otukset on olleet myös mun mielessä. Kai tästä on tullut ihan oikea vertaistukiryhmä.
saima

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  tavis09 lähetetty La Syys 12, 2009 2:37 am

Tänään olen ollut aamukympistä asti hereillä enkä nukkunut päikkäreitä edes.(pitäiskö tuosta olla ihan ylpeä...=)Isännän sisko soitti puolukkaan kanssaan ja tietty lähdin kun hän tiesi hyvän paikankin.Siis niitä oli ihan valtavasti!

Keräsin ämpärillisen aika lyhyessä ajassa ja ne ei olleet mitään pikkupuolukoita ne, vaan isoja, meheviä ja tummanpunaisia.Se oli joku vuori ja pitkin rinnettä kasvoi mättäitä ja niiden vieressä kuusentaimia ja kun ne puolukat oli vähän varjossa niin olivat kypsyneet kuin herran kukkarossa siellä.

Tää riittääkin meille...hyvä jos saan ne sopimaan ne pakastimeen.Niitä vois survoa muuten mut kun isäntä otti sieltä juuri vanhat puolukat syöntiin niin ei se oikein käy.Ei nekään määräänsä kauemmin pysy hyvänä vaikka survoisikin...vaikka sanotaankin että ne pysyy hyvänä omassa mehussaan vaikka kuinka kauan.
tavis09

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  tavis09 lähetetty La Syys 12, 2009 3:44 pm

Heräsin jo klo 9!!En tiedä miksi mutta oikeasti heräsin jo ihmisten aikaan,jee jee.Nyt vois hyödyntää tuon vaikka sillä että ompelisin vinoon ommellut verhoni suoristamalla ne...näyttivät aika kummallisilta ikkunoissa kun toisen ikkunan verhot olivat ihan suorassa ja viereisen ikkunan verhot roikkuivat miten kuten vinossa.Nyt joutuu sitten lyhentämään ne suoratkin että saan ne kaikki samanpituisiksi.Mikä lie mittavirhe... Embarassed
tavis09

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Chaos lähetetty Su Syys 13, 2009 4:29 pm

lopetin taas röökäämisen. nyt 09.09.09 ja tuntuu että nyt tää onnistuu oikeestikkin. clown
kohta mennään kirpputorille ja budjetti on 10 e mulle ja 10 e tytölle. ei oo pakko käyttää mutta max sen verran saa kulua.

mä tilasin verhot vanhaan asuntoon viime talvena arvaamatta et kesällä muuta. noooh. tässä asunnossa ne verhot on 30 cm liian lyhyen ja näyttävät lyhkäisiltä. Sad

Muuten on ollut uskomattoman hyvää onnea. lähistöllä joku pitää ilmaiskirppispöytää pihassaan ja siltä löytyi ruohonleikkuri. ym. tavaraa.
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  tavis09 lähetetty Ma Syys 14, 2009 12:57 am

Vau,Chaos!Hienoa!! bounce

Enhän minä mitään verhoja alkanut ompelemaan.Survoin vain ne isännän eilen tuomat puolukat,vieköön kotiinsa kellariin.Niin ja siivosin vähän.Vaihdoin petivehkeet kun oli näkevinäni vilahduksen puutiaisesta sängyssä illalla.Epäilin että mielikuvitus se laukkaa...mulla on nimittäin selässä puutiainen.

Ihmettelin eilen että mikä hitto selässä kutiaa ja oli sellaisessa paikassa vielä että jouduin raapimaan mitä kummallisemmilla vehkeillä.Vasaralla...kudinpuikolla...mikä vaan osui käteen.Sitten katsoin takaapäin peilistä niin IIK!siellä näkyi punaisen ympyrän sisällä jotain mustaa ja ihan niin kuin jalkoja tai jotain...HYI!

No,isäntä sen kaivoi palasina pinseteillä mutta jotain sinne vielä jäi...kaitpa se nyt sitten tulehtuu.Niin ja niistä petivehkeistä...niissä oli kaksi puutiaista,näyttivät ensin litistyneiltä mutta kun yritin irrottaa niitä niin jalat alkoi heilumaan kummasti.Ällöjä! affraid

Täytyy hiukan seurailla sitä...tyttärellä oli 11-vuotiaana borrelioosi.Sille tuli aivokuume ja kasvohalvaus...antibioottia n.3kk.Sain ikuisen punkkikammon sekä menetin luottamuksen ikuiseksi ajaksi paikalliseen terveyskeskukseen.Se siitä.
tavis09

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  tavis09 lähetetty Ma Syys 14, 2009 1:03 am

Höps...unohdin.Saima...onko se mustikkakukko sellaista mihin tulee ruisjauhoa taikinaan ja sitä taikinaa ensin pohjalle ja sitten mustikoiden päälle kanneksi?Näin sellaisen ohjeen jossain lehdessä...varmaankin hyvää.
tavis09

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  saima lähetetty Ma Syys 14, 2009 3:40 pm

Meillä on kissoilla ollut aika paljon punkkeja ja viime viikolla kipusi itseänikin pitkin tultuani metsästä. Ei ollut kiinni sentään. Mulla on sellainen iho, että varsinkin selässä on tosi paljon luomia ja punkin erottaminen sieltä joukosta vaatii todella taitoa. Silloin kun mulla oli useampi punkki kiinni (muutama vuosi sitten), piirsin kohtiin tussilla ympyrät, jotta muistin seurata ihottuman kehittymistä, kun itse puremajälki oli jo hävinnyt. Vaikka borrelioosi ei kai aina edes tee ihottumaa. Mut onneksi kaikki punkit ei kuiteskaan levitä tautia.

Niin ja vielä, Tavis, on se just se mustikkakukko. Se on tosi hyvää eikä liian pullamaista.

Mun depislääkkeet on aiheuttaneet nyt sen, että en saa nukuttua. Tänään pitäis ajella 100 km sinne ryhmäterapiaan ja pelkään että nukahdan rattiin viimeistään paluumatkalla. Tai ehkä musta sitten tulee joku aina valvova zombie bounce, ikiliikkuja. No päätin pudottaa annoksen nyt kuitenskin puoleen, koska haluan yöuneni takaisin.

Chaos, onnea ruohonleikkurista, tosi hyvä löytö!
saima

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Chaos lähetetty Ti Syys 15, 2009 6:08 pm

Nyt oli joku jättänyt roskispöntön viereen nojalleen kassillisen korkokenkiä. oli hianoja!! Otin ne.. jos tyttäreni haluaa ja sitku itse oon laihtunut, niin voin varmaan joskus käyttääkkin.. muuten ylipäätään tykkään kävellä maanpinnalla.

Röökinlopetus on pitänyt. Very Happy
Koetin laittaa Ad A:lle sanaa tästä foorumista, mutta se hänen sähköposti ei skulaa, mikä oli tukarilla hänen profiilissaan.
Chaos

Viestien lukumäärä : 296

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  saima lähetetty Ti Syys 15, 2009 6:43 pm

Chaos kirjoitti:
Koetin laittaa Ad A:lle sanaa tästä foorumista, mutta se hänen sähköposti ei skulaa, mikä oli tukarilla hänen profiilissaan.

Harmi pale

Tukarin kaatuminen tapahtui muutenkin tosi tökerösti. Monelle kuitenkin nämä vertaistukikeskustelut ovat olleet tosi tärkeitä ja yhtäkkiä sellainen väylä onkin suljettu.

Mites teillä dieettien kanssa? Mulla on pysynyt niissä samoissa eli tullut muutama kilo takaisin muttei kaikki. Nyt kun aloitin masislääkityksen, niin saattaa olla että taas saan painonpudotuksesta kiinni, sillä useimmilla tämä lääke laihduttaa.

Tytär on taas lopettamassa koulua... Koetan olla ahdistumastta ajatuksesta että pystyisin jotenkin tukemaan häntä oikealla tavalla, mutta hankalaa se on.
saima

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  tavis09 lähetetty Ti Syys 15, 2009 8:03 pm

Voi harmi,saima!Toisaalta ikävää että tyttäresi aikoo lopettaa,toisaalta taas hyvä sillä jos ei viihdy koulussaan niin ei siitä tulekaan silloin yhtään mitään.

Onko hän kyllästynyt kouluun vai onko ala sellainen jota ei tunne omakseen?Jos koulu on se joka tökkii niin onhan mahdollista vaihtaa koulua...jos taas alaa pitäisi vaihtaa kokonaan niin se on vähän kinkkisempi juttu.

Onko hän ollut missään soveltuvuustestissä koulutusta koskien?Muistelen että nuorimmaisella oli sellainen jo peruskoulussa kun oli mietinnässä mille alalle haluaa ja on soveltuva.

Ja kyllähän moni nuorimmaisenkin luokalta lopetti koulun kesken ja aloitti ihan toisen alan koulutuksen...pääasia että ala on sellainen joka tuntuu omalta.

Muuten...tein tänään sitä mustikkakukkoa ja se oli hyvää,nam!Mulla oli kaksi ohjetta ja niitä yhdistelemällä sain siitä onnistumaan oikein maistuvan.
tavis09

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa