Hullukanan haavemaa

Siirry alas

Hullukanan haavemaa

Viesti  hullukana lähetetty Ti Elo 25, 2009 12:19 am

Hullukana on repsahtanut haaveilemaan päivittäin. Perkules, että olis tehnyt hyvää tollanen 138 miljoonaa euroa lotossa. Toiveikkaana tarkistin Viking Loton, ei edes varanumeroa oikein... Pläääh Exclamation

Olen eksynyt Hotjoogaan ja huomannut, että minullakin on hikirauhasia ja lihaksia. Tarpeeksi hidasta liikehdintää, jossa kuona-aineet tanssii ripaskaa loruessaan matolle ja pyyhkeeseen.

Haaveilen joogassakin olevani jossain trooppisella saarella sunny Ois ihanaa asua etelässä synkän kaamoksen yli.
hullukana

Viestien lukumäärä : 34

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Etelässä käyty

Viesti  hullukana lähetetty To Syys 03, 2009 3:57 am

Olin etelässä lomalla. Pinna on kiree, kuin viulunkieli. Ajattelin jo, että mitäs jos vetäisin kokeeksi kaikkia kaapin pohjalla olevia mielialalääkkeiden jämiä (Lyricaa, Ketipinoria, Cipra...jotain jne.) Yhdestäkään ei ole ollut aiemmin apua, mutta jospa ne sekoittaisi. Ei tuo lääkärin "ohjaama" lääkekokeilu ole sen ihmeempi. Ei tätä vitutustakaan jaksa.

Nojaa, enpä tiedä. Lapsi on uhmaiässä ja olen huomannut olevani aika yksin. Kiva fiilis, kun alkaa puhua jostain omasta tilanteesta kavereiden kanssa, niin muut alkaa puhua ohi ja lopulta huomaa itse istuvansa yksin tai olevansa jutuista täysin ulkona.

Huoh! Tosi tuttua pienestä pitäen. Omista huolista ei saa puhua, vaan pitää keskittyä kuuntelemaan muiden huolia. Sama juttu oli mielenterveyshoitajalla. Kun aloin sitten kertoa jostain syvällisemmin, juttu kääntyi huomaamatta "ai kun on ihana aurinkoinen ilma"-tyyliin.

Huokaus Rolling Eyes
hullukana

Viestien lukumäärä : 34

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa